Johnnie Walker: 20.000 de romani au semnat ca nu vor conduce sub influenta alcoolului

Johnnie Walker_ Join the Pact_2014Johnnie Walker a reusit sa stranga 20.000 de angajamente din partea romanilor de a nu conduce sub influenta alcoolului, prin intermediul hashtag-ului in social media #ImNOTdriving. Pentru a onora aceste promisiuni, Johnnie Walker ofera, in principalele orase din Romania 15.000 kilometri de curse gratuite cu taxiul. Anul acesta, Kevin Magnussen, ambasador global Johnnie Walker pentru consumul responsabil de alcool si pilot in echipa de Formula 1 McLaren Mercedes, s-a alaturat echipei Johnnie Walker in transmiterea mesajului de a nu conduce sub influenta alcoolului catre romani in campania de promovare a consumului responsabil Johnnie Walker_ Join the Pactde alcool inceputa in luna mai.

“Suntem incantati ca, pe parcursul celor doi ani de campanie Join the Pact, mesajul nostru – ‘Invingatorii au mereu controlul – nu conduce sub influenta alcoolului’ – a ajuns la peste 2,5 milioane de oameni in Romania. Incurajati de acest succes, continuam sa oferim romanilor oportunitatea de a se alatura cauzei, prin adaugarea semnaturii lor printr-o aplicatie interactiva pe pagina oficiala de Facebook Johnnie Walker Romania. Mai mult, vom continua sa ne asumam angajamentul de a transporta consumatorii in siguranta la domiciliu prin oferirea de curse gratuite, sub forma de vouchere de taxi, obtinute prin tragere la sorti“, a declarat Radu Diaconu, Brand Manager Johnnie Walker in Romania.

Consumatorii romani au fost invitati sa se alature campaniei Join the Pact prin adaugarea semnaturii lor prin intermediul unei aplicatii interactive pe pagina oficiala de Facebook a companiei sau prin hashtag-ul #ImNOTdriving.

Initiativa s-a alaturat campaniei globale Join the Pact, care si-a propus sa adune inca un milion de angajamente la nivel mondial, adaugate la cele un milion de angajamente deja colectate pana la sfarsitul lui 2013. Join the Pact este o campanie cu traditie, care incurajeaza consumul responsabil de alcool, fiind conceputa pentru a motiva consumatorii sa isi ia un angajament personal, prin semnarea pactului si a nu conduce niciodata sub influenta alcoolului.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.