Kaspersky Lab si-a propus sa creasca numarul femeilor care lucreaza in tehnologie

kasperskiKaspersky Lab a publicat raportul de Corporate Social Responsibility, ce subliniaza efortul depus pentru a promova egalitatea de gen in industria de tehnologie si modul in care compania incurajeaza educarea copiilor privind securitatea digitala.

Sponsorizarea competitiei Girls in Tech’s AMPLIFY  de catre Kaspersky Lab – o competitie pentru antreprenori femei – este doar una dintre initiativele pe care compania le sprijina pentru a-si indeplini obiectivul de a ajuta mai multe femei sa isi urmeze pasiunea pentru servicii si produse digitale.

Prin intermediul proiectului PwC’s Tech She Can, Kaspersky Lab si-a propus, de asemenea, sa creasca numarul femeilor care lucreaza in tehnologie.

„In cei 21 de ani de istorie a companiei noastre am parcurs un drum lung – in multe privinte. Responsabilitatea sociala corporativa poate sa nu fie cea mai evidenta, dar este foarte importanta pentru dezvoltarea culturii noastre organizationale”, spune „De asemenea, ea reprezinta contributia noastra la a face lumea din afara zidurilor companiei noastre un loc mai sigur si mai bun. Ne concentram pe proiecte apropiate de domeniul nostru de activitate, cum ar fi accesul la solutii gratuite de securitate sau predarea copiilor despre siguranta online, dar avem si proiecte pentru asigurarea egalitatii de gen si promovarea educatiei STEM. Ma bucur ca putem impartasi rezultatele muncii efectuate nu numai in sediul nostru central, ci si in birouri din intreaga lume, care au propriile programe locale de voluntariat si alte initiative caritabile”, a declarat Eugene Kaspersky, CEO al Kaspersky Lab.

Totodata, Kaspersky Lab se implica in a-i sprijini pe parinti sa-si tina copiii in siguranta atunci cand folosesc tehnologia. Aceste solutii includ aplicatia pentru dispozitive mobile Kaspersky Safe Kids, care le permite parintilor sa-si localizeze copiii oricand. Aplicatia trimite chiar notificari atunci cand cei mici se afla in afara perimetrului definit. De exemplu, in Africa de Sud, Lida Erasmus a reusit sa-si gaseasca fiica adolescenta dupa ce a plecat de acasa cu un tanar si nu s-a mai intors. Cu ajutorul aplicatiei, Lida a reusit sa isi localizeze fiica si sa o aduca acasa.

Periodic, Kaspersky Lab organizeaza actiuni pentru a creste nivelul de constientizare asupra sigurantei copiilor pe Internet. Copiii intre 7 si 13 ani din Johannesburg si Cape Town, precum si din diferite parti din Asia de Est au fost invatati sa se protejeze de situatii din viata reala si din cea virtuala, care ar putea fi periculoase.

In plus, angajatii Kaspersky Lab sustin cauze caritabile prin voluntariat si organizeaza evenimente pentru a ajuta persoane aflate in dificultate si a face lumea un loc mai bun. Personalul din Rusia si America de Nord a fost deosebit de activ in diverse initiative, de la livrarea de bunuri de prima necesitate catre un orfelinat din Udomlya, la strangerea de fonduri pentru Societatea Americana pentru Cancer sau cea care lupta impotriva maladiei Alzheimer, si sustinerea celor cei afectati de uraganul Harvey.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.