Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

KAUFLAND a sustinut achizitia unui centru mobil de instruire a populației

kaufland centru mobilCu sprijinul Kaufland România, Departamentul pentru Situații de Urgență, prin Fundația pentru SMURD,  a achiziționat un Centru mobil de instruire a populației pentru răspuns la situații de urgență, în valoare de 435,707 euro. Din aceasta suma  386,590 euro sunt contribuția Kaufland România, iar 49,116 euro sunt contribuția Fundației pentru SMURD.

Centrul mobil își va începe activitatea de instruire la unitățile de învățământ din ciclul primar și gimnazial, urmând ca în cursul anului să staționeze în mai multe orașe din țară pentru a forma o parte cât mai mare a populației în vederea cultivării comportamentelor de evitare a tragediilor și gestionare a  situațiilor de urgență.

Centrul mobil de instruire a fost contractat către o firmă olandeză cu experiență în realizarea de astfel de sisteme inteligente de formare și se va alătura Caravanei Fii Pregătit, care pregătește populația pentru acordarea de prim ajutor în situații de urgență.

marco-hosl-ceo-kaufland-romaniaÎncă din ultimul an, ne petrecem mai mult timp în case, iar astfel de acțiuni de instruire devin acum mai mult ca niciodată absolut vitale. Cea mai bună apărare în fața unor situații de criză este cunoașterea. Instruirea poate salva vieți. Sprijinim eroii SMURD în demersul lor de a salva tot mai mulți oameni, acum și prin acest centru mobil, ce utilizează mijloace moderne de învățare rapidă. Implicarea face diferența – și vom fi alături de toți cei care o susțin”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.

TehCentrul mobil de instruirenologie de ultimă generație pentru simulări de situații de urgență

Centrul este construit într-o configurație de semiremorcă, fiind complet autonom.  Folosind ,,flăcări digitale” de ultimă generație, scenarii pentru prevenirea incendiilor, tehnologii de recunoaștere a pericolelor și efecte multimedia, Centrul Mobil este conceput astfel încât să poată asigura o învățare experiențială, prin deplasarea acestuia în diverse locuri din țară, crescând astfel accesibilitatea întregii populații la acest tip de învățare.

Centrul va scădea numărul de accidente ce au loc în case

Prin obiectivul său de formare a populației, Centrul mobil va îmbunătăți capacitatea de identificare și reducere a pericolelor, astfel încât să scadă numărul de accidente în locuințe. Participanții la formare  experimentează scenarii de urgență sigure, dar extrem de realiste, ce pot varia în intensitate și rezultat.

Dotări inteligente pentru simulări de incendii, condiții meteo extreme sau cutremure

Centrul mobil este dotat cu echipamente inteligente ce simulează situații de urgență, cum ar fi incendiile, printre care: aragaz, dulap inteligent cu ardere, cuptor cu microunde, coș de gunoi, prăjitor de pâine, tablou electric cu scânteie, prize fumegânde, mașină de spălat, alarmă de incendiu, butoi chimic, butelie de gaz, aer condiționat, simulare fum care iese pe sub ușa încălzită, alarme de fum, fereastră de evacuare.

Pe lângă acestea, centrul mobil este dotat și cu:

  • Un pachet inteligent pentru condiții meteo extreme, care utilizează televizorul interior, suportul audio și o lumină stroboscopică pentru a simula diferite scenarii meteorologice. Luminile pot pâlpâi în timpul simulării pentru a imita fluctuațiile de tensiune din cauza vremii extreme, iar alimentarea televizorului și a luminilor va fi oprită automat în timpul scenariului pentru a simula o pană de curent, putându-se folosi radioul alimentat manual pentru a urmări mesajele de știri.
  • Simularea realistă a unui cutremur și a modalității cum se percepe acesta în locuință (apartament).
  • Un telefon inteligent pentru situații de urgență conectat la alte elemente de recuzită inteligente din cadrul centrului, simulând răspunsul unui operator de urgență.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...