CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Kaufland: Campania „Vedete la casă” a adunat donații de 435.000 lei pentru cinci ONG-uri

Kaufland a donat 435.000 lei către cinci organizații neguvernamentale, în cadrul campaniei de strângere de fonduri Vedete la casăsusținută de ambasadorii campaniei – Smiley, Cătălin Botezatu, Eli Neicuț, Codin Maticiuc, Speak & Ștefania și Chef Sam.

În luna decembrie, ambasadorii Vedete la casă au fost casieri la magazinul Kaufland Barbu Văcărescu, din capitală, alături de angajații hipermarketului.

Sumele încasate de aceștia au fost dublate ulterior de Kaufland România și donate către organizații neguvernamentale, astfel: Organizația Salvați Copiii – 50.000 lei, Asociația Niciodată singur – prietenii vârstnicilor – 50.000 lei, Asociația Ajungem MARI – 50.000 lei, Fundația Metropolis (#SpitalePubliceDinBaniPrivați) – 225.000 lei și Fundația Hope and Homes for Children – 60.000 lei.

Peste 400 de clienți au ales să-și facă cumpărăturile la casa de fapte bune, iar bonul cu cea mai mare valoare care a fost încasat a fost de 14.385 de lei.

„Așa cum spun de fiecare dată – binele se face în echipă. Nevoi sunt multe și nu le poți rezolva pe toate de unul singur. De aceea, mă bucur că alături de prietenii noștri și de toți clienții care au răspuns apelului nostru, am reușit să întindem o mână de ajutor persoanelor vulnerabile. Suma aceasta este rezultatul implicării noastre, a tuturor”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.

Inițiativa de strângere de fonduri „Vedete la casă” este la a doua ediție. În 2021, Kaufland România a donat 110.000 euro către Fundația Metropolis, pentru renovarea Secției de Nefrologie de la Institutul Fundeni.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.