Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Kaufland, desemnata cea mai sustenabila companie din Romania pentru al doilea an la rand

Kaufland_magazinKaufland Romania a fost desemnata Cea mai sustenabila companie din Romania, de catre studiul Romania CSR Index. Pentru al doilea an la rand, Kaufland Romania a obtinut primul loc in topul celor mai sustenabile companii din tara, cu 98 de puncte din 100.

Totodata, Kaufland Romania a fost recompensata cu distinctia Gold Level, in cadrul conferintei Best Practices in Romanian CSR.  Categoriile care stau la baza distinctiei sunt: guvernanta corporativa, diversitatea, impactul economic, mediul inconjurator, drepturile omului si politica anti-coruptie, angajati, marketing, investitii in comunitate si lantul de aprovizionare.

Premiul Gold Level reprezinta o recunoastere a eforturilor Kaufland Romania de a reuni, intr-un raport de sustenabilitate aliniat standardelor internationale de raportare Global Reporting Initiative (GRI) – toate informatiile non-financiare relevante, intr-un exercitiu deplin de transparenta, cooperare si asumare a unor obiective de investitii si performanta.

Valer Hancas_Kaufland Romania_Cu aceasta ocazie, lansez o invitatie deschisa intregului mediu de afaceri de a se alatura acestui efort al raportarii de sustenabilitate conform standardelor internationale. Este nevoie de implicarea tuturor companiilor pentru a putea face diferenta: problemele si obiectivele de mediu, de dezvoltare sociala si economica ne privesc pe toti. Ne concentram sa fim buni fiecare in parte, dar numai impreuna putem avea un impact semnificativ. Companiile au un rol esential in generarea schimbarii”, declara Valer Hancas, director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Raportul de sustenabilitate Kaufland Romania, publicat anual, analizeaza activitatea companiei in ceea ce priveste dezvoltarea angajatilor, a unui mediu de lucru corect, strategia de sustenabilitate, contributia in cadrul comunitatilor, investitiile in lantul de aprovizionare, etica sau protectia mediului – si ofera informatii privind performanta companiei din perspectiva dezvoltarii sustenabile, alaturi de obiectivele asumate pentru urmatorul an financiar.

In realizarea raportului, compania deruleaza o cercetare de piata in care implica toti partenerii sai: angajati, furnizori, clienti, parteneri de afaceri, autoritati, media si ONG-uri, cu scopul de a determina temele care influenteaza relatia acestora cu Kaufland Romania.

Mai mult, Kaufland Romania si-a asumat sa ia masuri si sa implementeze proiecte care contribuie la realizarea Obiectivelor ONU de Dezvoltare Durabila (Global Compact), care abordeaza cele mai presante probleme ale planetei, de la eradicarea saraciei, imbunatatirea sanatatii si a educatiei, cresterea sustenabilitatii urbane si pana la sustinerea principiilor de guvernanta recomandate de ONU in domeniul drepturilor omului, anti-coruptie, protectia mediului si practici de lucru sustenabile.

Kaufland isi asuma misiunea de a fi partener implicat si sustinator activ al comunitatii si al economiei locale, prin incurajarea achizitiilor de la producatori romani, prin promovarea de practici transparente si responsabile in relatiile cu partenerii de afaceri, prin sustinerea si grija acordata angajatilor, dar si prin contributia pe care o aduce la cresterea gradului de constientizare a temelor, precum: consumul responsabil, grija fata de mediu si sustinerea comunitatilor locale.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...