Kaufland, GTC Motorsport si Asociatia Reality Check impart 12 tone de cadouri in sate izolate

IUmanitara GTC_ foto 4n cadrul campaniei Umanitare Off-Road de Craciun, implementata de Kaufland Romania, in parteneriat cu GTC Motorsport si Asociatia Reality Check, vor fi oferite 12 tone de produse in satele isolate din zona Nehoiu-Braesti.

Mos Craciun este darnic si cu cei care nu dispun de posibilitati materiale, mai ales in prag de sarbatori, insa nu va veni pe sania obisnuita, ci intr-un convoi de peste 60 de masini off-road.

Weekendul acesta, pe 14 si 15 decembrie 2019, Spiridusii lui Mos Craciun se vor imbarca intr-un alai de masini 4×4, la bordul carora se vor afla 160 de voluntari din partea Kaufland Romania, Clubului GTC Motorsport si Asociatia Reality Check. Acestia vor traversa dealurile satelor si vor poposi rand pe rand in zone greu accesibile cu alte mijloace de transport, pentru a le aduce persoanelor neajutorate din comunitate un strop de lumina in suflet si un zambet cald, in apropierea sarbatorilor de iarna.

In cele 2 zile de expeditie, Spiridusii Mosului vor vizita in judetul Buzau 200 de batrani si parinti, precum si peste 300 de copii din familii defavorizate si scolari. Alimente, produse de baza, haine si incaltaminte sunt asezate in pachetele special Umanitara GTC_foto 1create de voluntari, care vor fi oferite celor peste 500 de persoane cu posibilitati reduse ce merita sa fie sprijinite de cei cu care viata a fost mai darnica.

Operatiunea din Nehoiu este precedata de o actiune de pregatire, in care toate pachetele transportate sunt pregatite cu truda de o echipa de voluntari harnici.

Katharina Scheidereiter, responsabil CSR Kaufland RomaniaEste o incantare sa ne adunam din nou intr-o echipa asa de mare, pentru o cauza atat de frumoasa careia ne dedicam an de an. Nu putea sa vina Craciunul fara sa ii vizitam pe acesti oameni speciali, care ne asteapta cu chipurile senine ca de fiecare data. Ne bucuram sa fim si anul acesta parte din povestea Umanitarei Off-Road si sa aducem magia Craciunului acolo unde nu se poate ajunge nici cu sania Mosului, ci doar cu masini foarte bine pregatite. Actiunea de anul acesta ne ajuta sa nu uitam ca implicarea face diferenta, mai ales cand cei care se bucura de roadele ei sunt copiii, batranii si parintii din satele uitate”, a spus Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland Romania.

Actiunea demarata de Kaufland Romania, GTC Motorsport si Asociatia Reality Check ajunge iarna aceasta la a sasea editie in aceasta formula, de-a lungul timpului fiind donate peste 200 de tone de alimente si alte produse.

Campania face parte din demersurile anterioare ale Clubului GTC Motorsport, care a derulat mai multe actiuni menite sa ajute comunitatile din Buzau aflate in situatii nefavorabile de viata si sa sporeasca interesul autoritatilor locale in ceea ce priveste viitorul acestora.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.