Kaufland preia in magazine un sortiment extins de carne de oaie romaneasca

Kaufland RomaniaKaufland Romania a devenit primul punct de desfacere in care Cooperativa Agricola ,,Tara Mea si Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale implementeaza programul Alege Oaia, preluand astfel carnea de oaie autentic romaneasca provenita de la fermierii asociati in proiect – si care reprezinta 93% din productia totala interna a tarii.

Astfel, Kaufland Romania devine hipermarketul care va oferi cel mai extins sortiment de carne de oaie romaneasca de pe piata, listand 12 produse marca ,,Tara Mea” datorită programului, dintre care 9 piese transate si 3 preparate din carne de oaie, disponibile in vitrina cu autoservire.

Sortimentul este introdus treptat la raft si este disponibil in 78 de magazine din reteaua Kaufland Romania.

valer-farcas-kaufland,Ne-am asumat un angajament de a sustine producatorii locali si agricultura romaneasca si iata ca la doar cateva zile după lansarea „Raftului Romanesc” in magazine, ca parte a primului program national pentru carne de porc romaneasca, venim cu noi demersuri pentru sustinerea accesului la carnea de oaie romaneasca. Am extins sortimentul local de preparate din carne de oaie disponibil in magazine, cu 12 variante de produse care provin de la fermierii din Cooperativa AgricolaTara Mea”.  Vrem sa demonstram ca se poate sa avem produse romanesti, de calitate, pe rafturile hipermarketurilor, iar fermierii locali sunt parteneri cu care putem gasi solutii. Aceasta este o misiune permanenta pentru noi, cu atat mai mult cu cat politica de achizitii a companiei Kaufland din orice tara este de a colabora cu prioritate cu producatori locali”, a declarat Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

Programul Alege Oaia integreaza 93% din productia romaneasca de carne de oaie, Coooperativa ,,Tara Mea semnand un parteneriat cu toate cele trei federatii si 10 asociatii de oieri din Romania, care vor livra carne romaneasca in magazinele Kaufland Romania.

Volumul de carne de oaie romaneasca ce va fi livrat de Cooperativa in hipermarketuri ajunge pe parcursul unui an la o valoare de 9 milioane de euro.
Programul
Alege Oaia este coordonat de Coooperativa ,,Tara Mea, care se va ocupa de procesul de sacrificare, transare, ambalare si livrare catre hipermarketuri.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.