Kaufland promoveaza si propune romanilor un stil de viata responsabil

eveniment lansare ABC-ul pentru o viata deplina_Kaufland RomaniaKaufland Romania a lansat campania inspirationala ABC-ul pentru o viata deplina, prin care promoveaza si propune romanilor un stil de viata responsabil, constient si mai atent, fie ca e vorba de propria persoana, familie, cei din jur sau fata de mediul inconjurator. 

Campania ofera exemple de inspiratie, sfaturi, provocari si idei de a adopta chiar de astazi obiceiuri bune, pentru a trai deplin, reunite pe platforma www.kaufland.ro si in materialele de comunicare.

La evenimentul de lansare a campaniei, Andrei Rosu, Bromania, Andra Gogan si Serban Copot au impartasit propriile povesti inspirationale despre cum au reusit sa isi transforme stilul de viata intr-unul mai responsabil si constient.  

valer-hancas kauflandNe dorim sa inspiram romanii cu idei de a aplica acest stil in viata de zi cu zi si sa inteleaga ca este usor sa incepi de azi sa fii responsabil – cu tine, cu cei din jur sau fata de mediul inconjurator. Am lansat tot mai multe programe in magazine care sa ii sprijine, de exemplu, sa adopte un comportament eco, asa cum e reteaua de automate de reciclare a ambalajelor din magazine sau reteaua de gradini urbane „Gradinescu.” Responsabilitatea este un principiu firesc pentru Kaufland Romania si ne bucuram sa il promovam si printr-o campanie de brand”, a declarat Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

Pentru a exprima noul stil de viata, Kaufland a creat abecedarul unui limbaj special, ce aminteste tututor ca, pentru a avea o viata deplina, este important sa ai grija de tine – de trup, minte si suflet – de cei din jur si de mediul inconjurator, facand alegeri constiente.

De exemplu, la nivel personal, principiile pentru o viata deplina includ un regim sanatos, mai multa miscare, cultivarea pasiunilor sau a unui echilibru intre viata personala si cea profesionala. La nivel familial sa ne propunem mai mult timp de calitate cu cei dragi, iar in ce priveste comunitatea si mediul inconjurator – respectarea si sustinerea celorlalti, precum si adoptarea unui comportament eco, in care sa avem grija sa pastram orasul curat, sa reciclam, sa consumam responsabil si sa inspiram si pe altii la randul nostru.

Campania transforma produsele din magazin in surse de inspiratie pentru a imbratisa o viata deplina. Pentru fiecare litera a alfabetului, Kaufland a asociat produselor cate un principiu al noului stil de viata.

Alina Golopenta_Kaufland RomaniaA-ul iti aminteste sa bei mai multa apa si sa alergi, pentru un tonus mai bun. In acelasi timp, de exemplu, o rosie poate reprezenta si momentul special cand mama si fiica se joaca gatind in bucatarie. Sau este gustul bruschettei de la picnicul in familie ad-hoc din parc, ori prilejul de a invata sa respectam natura. Am creat alfabetul pentru o viata deplina pentru a sprijini oamenii sa faca alegeri constiente, si, in final, sa transformam impreuna fiecare zi intr-o saptamana buna”, declara Alina Golopenta, Director Marketing Kaufland Romania.

Initiativa este o continuare a demersului lansat acum doi ani, prin campania „Traieste Fresh”, respectiv ,,Noul Tu traieste fresh”, cand Kaufland si-a propus sa motiveze cat mai multi oamenii sa imbratiseze o noua perspectiva asupra vietii, ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.