Kaufland Romania a derulat anul trecut 136 de proiecte de CSR, in valoare de 7,7 milioane de euro

Infografic_Impact_KauflandKaufland Romania a generat anul trecut valoarea adaugata directa in Romania de aproximativ 461,7 milioane de euro, ofera 12.500 de locuri de munca cu norma intreaga si sustine aproape 48.000 de locuri de munca in economia romaneasca prin activitatea, investitiile si salariile oferite.

Impactul e cu atat mai puternic cu cat Kaufland Romania creeaza parteneriate si pe termen lung cu producatori locali: 85% din produsele de la raft sunt provenite de la furnizori romani, iar din fiecare leu cheltuit la casa, 66% merg direct catre afaceri romanesti.

Mai mult, activitatea de CSR a Kaufland Romania a mers si mai departe prin investitii semnificative de peste 40 milioane de lei – in perioada ianuarie 2019 pana in martie 2020 – in programe de educatie, sanatate, sport, cultura si de protectie a mediului. Compania si-a maximizat eforturile de implicare si, alaturi de mai multe ONG-uri din tara, a derulat de-a lungul anului trecut 136 de proiecte cu o valoare totala de 7,7 milioane de euro care au venit in sprijinul a 82 de organizatii cu peste 2,4 milioane de beneficiari.

In plus, Kaufland este primul retailer care isi reduce drastic consumul de plastic. Inca din 2018, compania intampina comunitatea cu solutii proprii inovatoare prin lansarea unui concept de magazine realizate dupa o strategie anti-plastic. Acest demers presupune eliminarea a peste 90% din materialele consumabile de plastic de unica folosinta utilizate. Cuantumul investitiei in astfel de proiecte inovatoare, dar si in altele de modernizare pentru extinderea retelei  Kaufland ajunge la aproximativ 807 milioane lei.

marco-hosl-ceo-kaufland-romania„Suntem in Romania din 2005 si cu siguranta putem spune ca am construit o comunitate prin fiecare plus pe care l-am adus anual. Ne-am creat o echipa mare care joaca un rol semnificativ in succesul Kaufland, formata nu doar din angajatii nostri ci si din parteneri locali, din toate partile tarii, care ne ajuta sa oferim produse intotdeauna proaspete si de cea mai inalta calitate. In plus, am construit proiecte de impact alaturi de organizatii conduse de aceeasi dorinta ca si noi: de a face lucrurile sa functioneze si mai bine. Vom continua sa investim in Romania si sa ne consolidam pozitia de lider. Viziunea noastra este de a avea 160 de magazine pana in 2024. ”, declara Marco Hößl, Director General Kaufland Romania. 

Kaufland Romania inseamna si un mediu de lucru corect, care ofera o remuneratie competitiva: salariul net minim Kaufland este cu 60% peste salariul net minim oferit la nivel national. Este important de mentionat si faptul ca, prin activitatea si parteneriatele sale, Kaufland a creat (direct, indirect si indus) in total aproximativ 60.506 de locuri de munca in economia romaneasca doar in 2019 – echivalentul a aproximativ 1,2% din totalul pietei locale.

In fiecare an, compania creste venitul minim in companie, in prezent ajungand la 3.650 lei brut, la care se adauga si tichetele de masa, suma ce poate creste in functie de specificul socio-economic al fiecarei regiuni din tara.

In plus, in rolul de partener de bunuri si servicii de cea mai inalta calitate si de angajator de top, Kaufland este si unul dintre cei mai importanti contribuabili fiscali din Romania, acoperind taxe de peste 615 milioane lei (in anul calendaristic).

Anul 2019 a adus si o importanta certificare de sustenabilitate pentru Kaufland Romania. Pentru al doilea an consecutiv, compania a fost desemnata „Cea mai sustenabila companie din Romania”, in urma publicarii rezultatelor singurului si celui mai complex studiu – Romanian CSR Index – care analizeaza nivelul de implicare a companiilor in politicile de mediu, dar si din punct de vedere economic si social.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.