Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Kaufland România încurajează lectura începând de la varste fragede

OvidiuRo_Punguta cu 2 carti_1Kaufland România si Asociația OvidiuRo au lansat cea de-a doua ediție a proiectului „Punguța cu două cărți”, care încurajează lectura începând din primele luni de viață.

Obiectivul este ca și copiii din familii defavorizate să beneficieze de stimulare cognitivă încă de la vârste fragede și să aibă, astfel, un start bun în viață.

La fel ca în anul anterior, proiectul va fi implementat la nivel național în cele mai sărace comunități rurale și urbane, acolo unde ambasadori ai lecturii își doresc să susțină proiectul pe bază de voluntariat. Astfel, 17.000 de copii de 0-3 ani din familii defavorizate vor primi pentru acasă câte o punguță cu două cărți ilustrate, adecvate vârstei lor, iar părinții vor fi informați despre importanța educației timpurii, a frecventării grădiniței de către copii și a cititului alături de aceștia. 1.700 de ambasadori ai lecturii vor participa la sesiunile de formare centrate pe literație oferite de OvidiuRo și vor primi cărți pe care să le folosească în activitățile de lectură pe care le vor organiza pentru aceștia.

2020 - Kathi Scheidereter_Kaufland RomaniaNe bucurăm să derulăm proiectul Punguța cu două cărți împreună cu Asociația OvidiuRo. Noi salutăm inițiativele educaționale, în special dacă au o abordare integrată și cât mai timpurie. Cititul zi de zi, începând din primele luni de viață, ajută la dezvoltarea intelectului, imaginației, a memoriei și pune bazele unui vocabular bogat”, a declarat Katharina Scheidereiter, Manager CSR Kaufland România.

Prin implicarea civică activă, atât a companiilor cât și a organizațiilor neguvernamentale, copiii din medii defavorizate primesc șanse reale pentru un viitor mai bun, în care pot rupe cercul sărăciei, iar educația are un rol primordial.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...