Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR EVENIMENTE

Kaufland Romania instaleaza geamuri de protectie la casele de marcat

Kaufland_geam de protectie_1Kaufland Romania a demarat masuri suplimentare ce sporesc siguranta clientilor si a echipelor din magazine. Astfel:

  • Compania a inceput instalarea geamurilor de protectie din plexiglas la casele de marcat in toate magazinele din tara, cu prioritate in orasele in care sunt mai multe cazuri.
  • Colegii de la casele de marcat, dar si cei de la raioanele Legume-Fructe si de la vitrina cu servire asistata au manusi de unica folosinta;
  • In anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clientilor in magazine se va face in grupuri restranse de persoane;
  • Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indica distanta de siguranta;
  • Toate echipele lucreaza la capacitate maxima pentru a evita formarea cozilor si a asigura buna functionare a tuturor operatiunilor. Toti colegii cunosc regulile de igiena si preventie si sunt indemnati sa le respecte;
  • De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafetele de contact si obiectele des utilizate de clienti si angajati (carucioare, case de marcat, mobilier, cantare, clante, butoane etc) precum si spatiile comune (toalete, scari rulante etc);
  • Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de maini gratuit, atat pentru clienti, cat si pentru colegi. La toalete exista sapun ce contine dezinfectant.
  • Pe langa acestea, o masura de protectie este si responsabilizarea clientilor. Astfel, printr-o campanie ampla lansata de Kaufland, ei primesc informatii educationale despre preventie si responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar si in magazine, prin signalistica amplasata pe podea, geamuri si in zonele de trafic.

Clientii sunt indemnati:

  • sa aiba un comportament responsabil in acest context si sa aiba grija la cei din jur;
  • sa cumpere responsabil si sa evite risipa alimentara;
  • sa vina neinsotiti la cumparaturi;
  • sa respecte regulile de preventie si igiena;
  • sa foloseasca dezinfectantul de maini de la intrarea din magazine;
  • sa pastreze distanta de siguranta de minimum 1 metru;
  • sa opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, in locul bancnotelor;

Acestea sunt doar o parte din masurile luate la nivelul intregii companii, pentru a asigura continuitatea si disponibilitatea in orice scenariu. Din dorinta de a-si proteja angajatii, Kaufland a creat si o linie telefonica speciala dedicata lor, pentru a sustine informarea corecta si completa.

Si mai departe, compania va lua toate masurile de siguranta necesare, conform evolutiei situatiei. 

De asemenea, Kaufland isi asigura clientii ca exista suficiente stocuri, datorita livrarilor zilnice si a unei mari varietati de produse si ca magazinele vor ramane deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toata echipa.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...