Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Kaufland România pune la dispozitie spatii pentru producătorii locali de legume si fructe

Kaufland Romania -Invitatie mici producatoriKaufland România își oferă spațiul din magazine pentru a găzdui producătorii locali mici de legume si fructe, pentru ca aceștia să își poată comercializa în continuare marfa, în condiții sporite de siguranță și confort pentru clienți.

Compania lansează o invitație către aceștia de a utiliza suprafețele de vânzare din cadrul tuturor celor 135 de magazine Kaufland din întreaga țară.

Din 8 decembrie și pe tot parcusul lunii, Kaufland oferă micilor producători interesați suprafață de vânzare în magazine, pentru a fi alături de ei în eforturile de a depăși mai ușor această perioadă.

Producătorii interesați sunt invitați să se înscrie în demers printr-un e-mail la office@kaufland.ro. Demersul vizează producătorii mici de legume fructe din toate județele țării, iar colaborările se vor face la nivel regional.

Mai mult, pentru a-i susține, Kaufland le va asigura plata rapidă, la 3 zile, în loc de 7 zile, termenul de plată standard pentru producătorii mari de legume fructe.  

Valer Hancas_Kaufland Romania_„Sprijinul în momente de nevoie este ce contează cel mai mult și am învățat asta în toată relația cu producătorii locali din toți acești ani. Prin prezentul program, valabil în toate magazinele noastre pe parcursul lunii decembrie, ajutăm producătorii de legume fructe afectați de dificultăți să aibă un loc sigur și condițiile necesare comercializării pentru a nu pierde culturile și ca marfa lor să ajungă în continuare la români în cele mai bune condiții. Ne dorim să fim un sprijin real și de aceea, pentru a face posibil acest program pentru producătorii mici, ne-am simplificat regulile de recepție și ne-am adaptat procesul de achiziție pentru a le facilita accesul cât mai mult, păstrând regulile esențiale privind calitatea și siguranța, aspecte deosebit de importante pentru noi și clienții noștri. Deși demersul este valabil în luna decembrie, avem încredere că vom identifica parteneriate pe care le vom păstra pe termen lung, deoarece Kaufland este interesat să listeze producători locali, chiar și mici, și să îi ajute să se dezvolte”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Condițiile pe care aceștia ar trebui să le respecte sunt:

  • Să aibă atestat de producător agricol;
  • Să aibă PFA sau să fie întreprindere individuală sau familială;
  • Să poată emite facturi la zi, cu plata la 3 zile;
  • Să respecte legislația în domeniul siguranței alimentare și la livrarea produselor în depozitul Kaufland să poată pune la dispoziție: declarație de conformitate, aviz de livrare, buletin de analize pentru articole bio (acolo unde este cazul);
  • Să aibă autorizație sanitar veterinară ANSVSA (Ord. 111/2008) și certificare a depozitului (acolo unde este cazul);

Producătorii de legume-fructe care doresc să se înscrie în program sunt invitați să se înscrie prin e-mail către office@kaufland.ro până pe 7 decembrie 2020.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...