Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Kaufland România: Raport de Sustenabilitate – Drumul spre un viitor verde

Kaufland - Raport de Sustenabilitate 2020 1000x600 pxInvestițiile Kaufland România în proiectele de reducere a consumului de energie au depășit valoarea de 8 milioane lei, în perioada martie 2020 – februarie 2021, se arată în cel mai recent Raport de Sustenabilitate al companiei.

Analiza oferă o perspectivă a  investițiilor în portofoliul de produse, a mediului de lucru și a politicii de resurse umane a companiei,  a preocupării față de mediu, a lanțului de aprovizionare și, nu în ultimul rând, a proiectelor cu impact în comunitate, unde compania a investit cel mai mare buget de până acum.

Conform analizei, consumul de energie electrică din surse regenerabile (MWh) pentru magazinele Kaufland a atins pragul de 97,6%.

De asemenea, Kaufland a reușit să diminueze intensitatea energetică cu 3,8% si a înregistrat o scădere a emisiilor cu 4,3% (comparativ cu 2019).

Kaufland România a anunțat că își va reduce activitatea operațională de gaze cu efect de seră cu 80% până în 2030, comparativ cu nivelurile din 2019. Pentru a atinge acest obiectiv, compania achiziționează deja 97,6% energie regenerabilă și se concentrează pe achiziționarea exclusivă de energie electrică din surse regenerabile încă din 2018.

Totodată, o varietate de alte măsuri de reducere, evitare sau compensarea emisiilor de CO2 în cadrul operațiunilor și a lanțului de aprovizionare servesc la atingerea acestor obiective:

  • Magazinele Kaufland cu stații de încărcare pentru mașinile electrice
  • Magazinele Kaufland cu sisteme fotovoltaice
  • Clădiri cu sisteme de recuperare a căldurii de la instalația frigorifică
  • Kaufland România a primit certificatul care atestă reducerea amprentei de carbon din partea Euro Pool System. În 2020, compania a reușit să genereze cu 3.389 mai puține tone de CO2, datorită politicii de sustenabilitate și a eforturilor constante de a proteja mediul înconjurător. Acest rezultat a venit în urma deciziei Kaufland de a introduce utilizarea lăzilor pliabile EPS pentru transportul de legume și fructe, în locul ambalajelor de unică folosință din carton.

 

Strategia pentru materiale plastice la nivel de grup – REset Plastic

La nivel de grup există o strategie dedicată – REset Plastic, prin care sunt urmărite obiective clare de reducere a plasticului. Compania și-a propus reducerea consumului de plastic cu 20% până în 2025 și să asigurare reciclabilitatea în proporție de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru mărcile proprii.

Compania are în plan și instalarea de sisteme fotovoltaice (PV) în propriile locații pentru obținerea de energie regenerabilă.

Mai mult, pentru a aduce calitatea și sustenabilitatea la îndemâna tuturor,  fibrele naturale utilizate în hainele marcă proprie Kaufland provin din bumbac organic certificat GOTS (Global Organic Textile Standards). Acesta este cel mai important standard internațional pentru textilele ce provin din fibre naturale bio, care certifică și faptul că acestea au fost produse în condiții sociale corecte. Un produs nu poate purta eticheta ,,GOTS organic” decât dacă peste 95% din fibrele naturale conținute provin din agricultura organică.
Standardul asigură că sunt întrunite cerințe sustenabile pe întregul lanț de producție, de la recoltarea plantelor și până la ambalare, iar în cultivare sunt folosite numai îngrășăminte naturale. 

Raportul de Sustenabilitate Kaufland România poate fi citit AICI

Raport Kaufland 2020

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR ONG

In cadrul caravanei „Scrisori pentru Mos Craciun”, derulata in fiecare an de Fundatia Vodafone Romania, 1.000 de copii aflati in centre sociale si de...