Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

KFC a premiat 12 jurnalisti care au scris despre colectarea selectiva

KFC Romania a premiat articolele din presa si bloguri care au contribuit la informarea cetatenilor despre importanta pe care o are colectarea selectiva pentru protejarea mediului. Materialele au fost concepute in cadrul campaniei “Imi place Romania curata“. Articolele au fost scrise in ultimul trimestru al anului 2011 si au fost postate pe pagina de Facebook a KFC in perioada ianuarie-februarie 2012.

Cei peste 140. 000 de fani KFC au hotarat care sunt articolele care i-au ajutat cel mai bine sa inteleaga importanta colectarii selective. Castigatorii celor 12 premii sunt:

  • Margareta Bulugean (Cuvantul Libertatii),
  • Adrian Mihaltianu (zvoner.ro),
  • Mihaela Chirac (mihaelachirac.ro),
  • Ionela Marin (Greenly Magazine),
  • Larisa Alexuta (bonitanatural.wordpress.com),
  • Alexandra Oproescu (alexaoproescu.wordpress.com),
  • Caius Seracin (Opinia Timisoarei), Silvia Ghioc (Eco Style),
  • Sebastian Rebreanu (mycloset4all.blogspot.com),
  • Cristina Murgoci (Lady Life),
  • Andrei Birta (Dorohoi News)
  • Teodora Puiu (Romania Pozitiva).

“Credem cu tarie in mesajele care s-au regasit in toate articolele incluse in campania “Imi place Romania curata”. Le multumim jurnalistilor si bloggerilor care s-au alaturat demersului nostru si au contribuit astfel la procesul de educare colectiva de pe urma caruia cu totii avem de castigat”, a declarat Cristina Porumbel, asistent marketing – KFC Romania.

“Imi place Romania curata” este un program national de responsabilitate sociala initiat de KFC Romania si destinat protejarii mediului inconjurator prin intermediul educatiei civice si constientizarii necesitatii pe care colectarea selectiva o are in cadrul comunitatilor.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...