KFC, Pizza Hut si PHD au strans 38.000 lei pentru “Mame bune, copii sanatosi”

In perioada iulie-august 2011, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery si-au incurajat clientii sa doneze cate 5 lei pentru a ajuta la imbunatatirea sanatatii si nutritiei mamelor si copiilor din comunitatile rurale defavorizate. In semn de multumire, in schimbul donatiei, fiecare client a primit o bratara simbolica: “Bratara bunatatii”. KFC, Pizza Hut si PHD au sustinut campania de strangere de fonduri “Mame bune, copii sanantosi”, reusind ca, impreuna cu clientii lor, sa stranga aproape 38.000 lei, suma care va ajunge la organizatia World Vision Romania, initiatoarea proiectului.

“In Romania, asigurarea unei nutritii sanatoase a bebelusilor din comunitatile defavorizate este inca o mare problema. Ne bucuram ca am putut ajuta la strangerea de fonduri pentru acesti copii si le multumim clientilor nostri pentru ca s-au alaturat campaniei Mame bune, copii sanatosi” declara Carmen Lupulet, director de marketing KFC Romania.

“Mame bune, copii sanatosi” este a doua campanie de strangere de fonduri a World Vision Romania, sustinuta de KFC, Pizza Hut si PHD.In luna octombrie a fiecarui an, cele 3 companii desfasoara si campania “Vreau in clasa a IX-a”, campanie care are ca scop ajutarea copiilor defavorizati sa-si continuie studiile liceale.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.