KFC si Pizza Hut au donat 145.000 de euro pentru programul Vreau in clasa a noua!

Vreau in clasa a noua_Un program World Vision sustinut de KFC si Pizza HutKFC si Pizza Hut Romania au donat 145.000 euro Fundatiei World Vision Romania, in urma programului de strangere de fonduri “Vreau in clasa a noua!”.

Suma a fost stransa cu ajutorul donatiilor din partea clientilor KFC si Pizza Hut, a activitatilor interne desfasurate de angajatii celor doua lanturi de restaurante si a contributiei din partea companiei. Programul urmareste imbunatatirea nivelului de educatie a elevilor din Romania, oferindu-le acestora sansa de a merge la liceu si de a deveni membri activi ai comunitatii din care fac parte.

De-a lungul timpului, au fost donati catre World Vision Romania peste 800.000 de euro, bani care au fost investiti in programe de dezvoltare personala si educationala pentru continuarea studiilor a peste 1.200 de copii. Elevii selectati pentru programul ,,Vreau in clasa a noua!’’ provin din familii cu o situatie materiala dificila. Acestia sunt alesi in baza rezultatelor scolare, dar si in functie de dorinta lor de a-si continua studiile. In cadrul campaniei, clientii au fost incurajati sa doneze 1 leu pentru a sustine educatia elevilor ce provin din medii defavorizate, fara a fi conditionati de achizitionarea de produse.

Mark Hilton_ CEO KFC si Pizza Hut RomaniaProgramul ,,Vreau in clasa a noua!’’ este dovada unei investitii pe termen lung in educatia tinerilor fara posibilitati, din Romania. Este, in acelasi timp, un act responsabil pe care ni l-am asumat inca de la inceputul acestui parteneriat alaturi de organizatia World Vision, un program in care am crezut si pe care l-am dezvoltat impreuna. In 11 ani, am reusit sa strangem sume semnificative cu ajutorul clientilor nostri care ne sunt alaturi, de fiecare data, in aceasta campanie si carora le multumim pentru increderea acordata. Vom continua acest program pentru a oferi o sansa in plus la educatie pentru cat mai multi elevi care vor sa-si continue studiile si sa se dezvolte, ulterior, in plan profesional”, declara Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.

Programul le ofera elevilor inscrisi in program, pe parcursul ciclului liceal, un sprijin lunar in valoare de 250 de lei, care le acopera cheltuielile necesare pentru scoala si le ofera acces la diverse activitati educative si de socializare. Proiectul „Vreau in clasa a noua!” a devenit deja o traditie in restaurantele KFC si Pizza Hut. Ca in fiecare an, in toata luna octombrie, s-au putut face donatii pentru copiii din programul World Vision, in urnele special amenajate in restaurante.

Mihaela Loredana Nabar, Director Executiv World Vision Romania„Ne uitam acum cu bucurie catre cei 1.343 de absolventi si cei 200 de elevi care au terminat o facultate. Aceste rezultate nu ar fi fost posibile fara KFC si Pizza Hut Romania, parteneri de traditie ai Fundatiei World Vision Romania. Datorita sumei considerabile pe care am reusit sa o strangem si anul acesta cu ajutorul lor, din ce in ce mai multi tineri vor reusi sa isi continue studiile si sa se bucure de acces la informatie. Vorbim despre elevi care provin din medii vulnerabile, fara posibilitati materiale, insa care si-au dorit foarte mult sa  mearga la scoala, iar cu ajutorul acestui program au, acum, sanse la un viitor mai bun”,  a declarat Mihaela Loredana Nabar, Director Executiv World Vision Romania.

Dupa finalizarea campaniei, o parte dintre elevii inscrisi in program participa la o serie de activitati organizate de KFC, Pizza Hut si World Vision Romania, in Bucuresti. In timpul unei excursii de o zi, 22 de elevi din Cluj si Ialomita au vizitat, anul acesta, Muzeul Simturilor si Muzeul Antipa, iar la final, au primit din partea Danei Rogoz, sustinatoarea World Vision Romania, un cec simbolic cu suma de 145.000 de euro, donatia record din campania desfasurata in 2018.

Parteneriatul KFC si Pizza Hut cu World Vision Romania se inscrie in directiile strategice de CSR ale KFC si Pizza Hut Romania, avand scopul de a sustine educatia si dezvoltarea tinerilor.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.