KFC si Pizza Hut sustin si in acest an elevii din programul „Vreau in clasa a noua”

Vreau in clasa a nouaIn restaurantele KFC si Pizza Hut, in toata luna octombrie se pot face donatii pentru copiii inscrisi in programul „Vreau in clasa a noua” , derulat de World Vision, in urnele special amenajate in locatii.

Clientii sunt incurajati sa doneze 1 leu pentru a sustine educatia copiilor ce provin din medii defavorizate, fara a fi conditionati de achizitionarea de produse.

Prin intermediul donatiilor, clientii KFC si Pizza Hut pot oferi elevilor fara posibilitati sansa de a spune „Prezent” in clasa a noua si de a reusi astfel sa isi indeplineasca dorinta de a urma studiile liceale si de a-si construi viitorul.

Lipsa resurselor financiare este una din principalele cauze ale abandonului scolar. Elevii selectati pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’ provin din familii cu o situatie materiala dificila. Acestia sunt alesi in baza rezultatele scolare, dar si in functie de dorinta lor de a-si continua studiile. Programul le ofera, pe parcursul ciclului liceal, un sprijin lunar in valoare de 250 de lei, care le acopera cheltuielile necesare pentru scoala si le ofera acces la activitati educative si de socializare.

Claudia PorojanPrin intermediul acestui proiect, alegem sa investim in educatia elevilor fara resurse financiare si sa le oferim conditiile necesare pentru a spune „Prezent” la liceu. „Vreau in clasa a noua” este o campanie realizata cu sprijinul si implicarea angajatilor si, desigur, a clientilor KFC si Pizza Hut. Impreuna, prin intermediul donatiilor stranse in luna octombrie in toate restaurantele din tara, le oferim elevilor din cadrul proiectului sansa la un viitor mai bun. Continuam si anul acesta campania si sustinem organizatia World Vision sa investeasca in educatia tinerilor din Romania, un demers care se regaseste in directiile strategice de responsabilitate sociala ale KFC si Pizza Hut Romania”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager Sphera Franchise Group.

Proiectul dezvoltat de KFC, Pizza Hut si World Vision Romania faciliteaza inscrierea in fiecare an a 160-200 de copii, fiecare beneficiind de o bursa lunara de 250 de lei pentru cheltuieli legate de transport, rechizite si consiliere asigurata de reprezentantii World Vision Romania. Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.