KFC sustine doua case SOS Satele Copiilor, prin campania “Bucket de bine”

KFC_Bucket de bine_1KFC a donat in prima jumatate a acestui an peste 27.500 euro catre organizatia SOS Satele Copiilor Romania, prin campania „Bucket de bine”. Partneneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat in luna august a anului 2014, iar din luna martie 2015, lantul de restaurante a  inceput sustinerea unei familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi, urmand ca apoi, datorita rezultatelor obtinute, KFC sa sponsorizeze doua case din satul SOS. Ca parte a acestei campanii, KFC va asigura toate cheltuielile necesare pentru alimente, imbracaminte, ingrijiri medicale si activitati educationale si de timp liber pentru toti copiii din cele doua case din cadrul SOS Satul Copiilor Bucuresti. KFC_Bucket de bine

Mark Hilton_ CEO KFC si Pizza Hut RomaniaNe bucuram nespus ca avem oportunitatea sa ii ajutam pe cei mici, alaturi de SOS Satele Copiilor Romania, sa aiba parte de o copilarie normala, sa se dezvolte intr-un mediu placut si sa isi continue studiile. Suntem alaturi de ei si vom fi in continuare, incercand sa gasim mereu idei noi de a interactiona cu cei mici si de a contribui la dezvoltarea copiilor”, a declarat Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC Romania.

Pentru a le oferi copiilor sansa de a invata lucruri noi, KFC a organizat, alaturi de patru bloggeri parteneri, cu sprijinul SOS Satele Copiilor, o serie de ateliere creative. Dragos Asaftei a predat un atelier de fotografie, in cadrul caruia copiii au petrecut doua ore invatand cum sa foloseasca aparatul foto, au surprins cadre din curtea interioara a SOS si au realizat sedinte foto. Oana Bratila a predat un atelier de pictura, in care au pictat impreuna case si sate romanesti realizate din lemn. Laura Frunza a fost si ea profesoara pentru o zi la SOS Satul Copiilor Bucuresti si a tinut un atelier de cusut, Laura si copiii confectionand braie de inspiratie populara. Lavinia Biberi a realizat, alaturi de participanti, masti de printese si supereroi si semne de carte cu mesaje de la copiii din programul SOS.

In 2015, Hot Bucket-ul din meniul KFC a devenit „Bucket de bine”, fiecare astfel de produs vandut insemnand un leu donat de KFC catre SOS Satele Copiilor Romania. Obiectivul initial al campaniei a fost donarea sumei de 25.000 de euro pe parcursul unui an, insa rezultatele au fost de doua ori mai bune decat obiectivul initial, KFC „adoptand” o noua familie din cadrul SOS Satul Copiilor Bucuresti. Astfel, in 2015, in cele zece luni de campanie, KFC a donat peste 50.000 de euro catre organizatia SOS Satele Copiilor Romania, pentru a sustine doua case din sat. In 2016, KFC continua sustinerea celor doua case iar fondurile adunate sunt in crestere.

Campania „Bucket de bine” continua in toate restaurantele KFC din tara. Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor Romania se inscrie in directiile strategice de CSR ale KFC Romania, avand scopul de a sustine educatia si dezvoltarea tinerilor.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.