CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

KFC sustine integrarea in societate a tinerilor orfani si abandonati din Romania

ATSI-2017-KFCKFC a semnat un parteneriat cu Asociatia The Social Incubator pentru sustinerea integrarii in societate a tinerilor orfani si abandonati din Romania.

Implicarea KFC in proiectul derulat de catre The Social Incubator va ajuta la educarea si incluziunea sociala a tinerilor vulnerabili si va sustine in mod direct integrarea socio-profesionala a tinerilor cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani care urmeaza sa paraseasca centrele de plasament din Romania. Obiectivul principal al proiectului este de a oferi o solutie integrata, formata din evaluare, consiliere, training, angajare si mentorat post-integrare, pentru tinerii institutionalizati din Romania.

O analiza derulata de catre Asociatia The Social Incubator arata ca doar 1 din 40 de tineri romani care parasesc orfelinatele are sansa de a fi angajat in mod legal, Romania fiind pe primul loc in ceea ce priveste rata crescuta a traficului de persoane din Uniunea Europeana si furnizand patru din zece victime. Dintre acestea, una din doua este fata si are varsta mai mica de 24 de ani.

Claudia Porojan - KFCContinuam promisiunea pe care am facut-o cu multi ani in urma, aceea de a contribui la educatia tinerilor din Romania si de a le oferi resursele de care au nevoie pentru a reusi sa isi indeplineasca visele si sa devina membri activi ai comunitatii din care fac parte. Am ales sa initiem parteneriatul cu Asociatia The Social Incubator datorita performantelor pe care le-au realizat de-a lungul timpului si a impactului pozitiv pe care l-au generat in randul tinerilor defavorizati. Impreuna sustinem integrarea in societate a tinerilor orfani si abandonati din Romania, oferindu-le acces la programe de internship sau consiliere profesionala si psihologica si suport pentru a reusi sa isi gaseasca un loc de munca platit. Suntem convinsi ca aceasta colaborare va fi una de succes si speram sa aducem o contributie semnificativa in vietile acestor tineri”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager KFC Romania.

Din cauza dificultatilor de integrare in societate, majoritatea tinerilor proveniti din centrele de plasament ajung sa traiasca pe strazi sau chiar sa devina victime ale traficului de droguri sau de persoane. Ca raspuns la aceasta problema, asociatia a dezvoltat o noua componenta in cadrul programului: prevenirea activa a traficului de persoane in Romania.

Timp de trei luni, tinerii participa la cursuri intensive despre prevenirea traficului de persoane si beneficiaza de consiliere psihologica si vocationala personalizata. De asemenea, tinerii pot participa la ateliere de dezvoltare personala sau cursuri de tip „train-the-trainers”, in cadrul carora asimileaza informatii despre prevenirea traficului de persoane.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.