KFC sustine si in acest an tinerii din medii defavorizate, prin campania „Bucket de bine”

KFC_Bucket de bineKFC a donat anul trecut peste 59.000 de euro catre SOS Satele Copiilor Romania, in urma campaniei „Bucket de bine”.

Prin aceasta platforma, lansata initial in 2014, KFC doneaza cate un leu din valoarea fiecarui Hot Bucket vandut.

11 copii din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor beneficiaza, in cadrul proiectului, de pregatire scolara adecvata, dar si de activitati extracurriculare, prin care isi descopera si isi dezvolta abilitati si aptitudini importante pentru formarea acestora.

Copiilor din cele doua case le sunt asigurate astfel toate cheltuielile necesare pentru alimente, imbracaminte, ingrijiri medicale si activitati educationale si de timp liber.

Mark Hilton_ CEO KFC si Pizza Hut RomaniaIn momentul in care am demarat parteneriatul cu organizatia SOS Satele Copiilor am stiut ca va fi un angajament pe termen lung. Am ales sa investim in educatia unor tineri si sa le oferim sanse egale de dezvoltare. Este de fapt o investitie in viitorul lor, dar si al nostru, al tuturor. Le multumim clientilor KFC care achizitioneaza produsul Hot Bucket, sustinand astfel demersul nostru. Continuam aceasta campanie si in 2018 si ne dorim sa avem rezultate din ce in ce mai bune”, a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group S.A.

Campania „Bucket de bine” continua si in 2018, in toate restaurantele KFC din tara. Parteneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat in anul 2014, iar din 2015 si pana in prezent, lantul de restaurante a reusit sa sustina doua familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.