Kiehl’s Since 1851, specializata in produse de ingrijire, anunta parteneriatul cu castigatorul Premiilor Oscar, Matthew McConaughey, in beneficiul asociatiei Autism Speaks, un lider global in lupta impotriva autismului. In colaborarea cu Matthew McConaughey, Kiehl’s a creat un video pentru a atrage atentia asupra acestei afectiuni si pentru a transmite mesajul „copiii cu autism au nevoie de atentia dumneavoastra chiar acum.” Kiehl’s va invita sa distribuiti acest film special si va dona cate 1 dolar pentru fiecare distribuire, pana la suma de 200.000 de dolari, catre Asociatia Autism Speaks.
Anul acesta Kiehl’s Romania va sustine la nivel local asociatia HELP Autism. Ajutorul va reprezenta 500 de ore de terapie gratuita pentru copiii cu tulburari de spectru autist pe care asociatia ii are in grija. Pe durata campaniei, clientii Kiehl’s vor primi un simbol al acestei colaborari, o bratara cu logo-ul HELP AUTISM.
De peste 160 de ani Kiehl’s a fost implicat in sustinerea comunitatilor locale. Avem, de asemenea, traditia de a aduce in atentia publicului cauzele care nu sunt foarte vizibile. Cu acest parteneriat continuam aceasta traditie; vom folosi reteaua globala Kiehl’s pentru a ajuta copiii si familiile afectate de autism. In parteneriat cu Autism Speaks, speram sa aducem in atentia publicului aceasta tulburare”, a declarant Cheryl Vitali, Manager General al Kiehl’s Since 1851.
Tulburarea de spectru autist se refera la o serie de tulburari caracterizate prin abilitati sociale limitate, comportamente repetitive, dificultati in vorbire si comunicare non verbala. Cercetarile arata ca nu exista un singur tip de autism, ci mai multe subtipuri, care afecteaza 1% din populatia globala. 1 din 68 de copii – si 1 din 42 de baieti – potrivit datelor furnizate de U.S. Centers for Disease Control. Prin unirea celor trei forte, Kiehl’s, Autism Speaks si Matthew McConaughey, campania doreste sa faciliteze intelegerea si acceptarea in societate a acestor copii si adulti cu autism si sa stranga fonduri pentru resurse vitale.
„Autismul afecteaza aproximativ 70 de milioane de persoane la nivel mondial si multi dintre elevii care se inscriu la programele fundatiei mele, Just keep livin, sunt copii cu tulburari de spectru autist. Am fost martorul efectelor autismului nu doar asupra copiilor, ci si asupra familiilor acestora. Sunt recunoscator pentru colaborarea cu Kiehl’s si Autism Speaks pentru ca incercam sa facilitam diagnosticarea precoce si sa le oferim servicii de ajutor acestor copii incredibili si familiilor lor”, a spus McConaughey.
Pe langa implicarea in actiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s este implicat si in actiuni ce sustin organizatiile si comunitatile locale: support financiar, voluntariat, donatii de produse etc.