Kraft Foods Romania, alaturi de copiii din centrele de plasament

Pentru al treilea an consecutiv, angajatii Kraft Foods Romania au intins o mana de ajutor copiilor mai putin norocosi. 50 de voluntari au petrecut peste 150 de ore alaturi de 260 de copii din centrele de plasament din Voluntari, Onesti si Buzau.

“Ceea ce am oferit noi in aceasta saptamana este putin, cateva picaturi intr-un ocean, dar sunt picaturile noastre, in oceanul nostru. Si, cu timpul, cei foarte tineri, care sunt implicati in aceste actiuni, vor capata o obisnuinta in acest sens si, astfel, vom construi impreuna o cultura a voluntariatului asa cum exista in alte tari. Semnele sunt promitatoare, dar mai sunt atatea de facut”, a declarat Cecilia, unul dintre voluntarii din Kraft Foods Romania.

Programul de CSR Kraft Foods, Delicious Difference Week 2011, a insumat la nivel global peste 800 de evenimente, prin care 25.000 de voluntari din 75 de tari au oferit mancare celor care sufera de foame, au plantat si amenajat gradini comunitare, au educat tineri cu privire la sanatate si nutritie, au sprijinit eforturile umanitare in zonele afectate de dezastre naturale si au furnizat ajutor persoanelor in varsta, persoanelor cu dizabilitati si familiilor cu venituri reduse.

Anul trecut Kraft Foods a oferit comunitatilor 155.000 de ore de voluntariat, de 3 ori mai mult decat in 2008, cand a debutat programul. In ultimii 25 de ani, compania a donat peste 1 miliard de Euro.

Kraft Foods Romania
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea, ciocolata si biscuiti, in Romania.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.