Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Liceenii au conceput Banca pentru Tineri, cu sprijinul Raiffeisen Bank

Competitia de creativitate antreprenoriala Creativity & Innovation Challenge, organizata de Junior Achievement Romania si Raiffeisen Bank, a reunit 86 de elevi, din 14 licee bucurestene. Cu ajutorul a 8 voluntari Raiffeisen Bank, liceenii au prezentat o solutie antreprenoriala pentru cum ar trebui sa functioneze o Banca dedicata Tinerilor. Elevii au folosit ca resursa pentru tema de lucru ABCdar-ul Bancar, manual de educatie financiara oferit gratuit profesorilor si elevilor de liceu incepand cu anul scolar 2010-2011.

“Pentru elevi, evenimentul a fost o experienta antreprenoriala importanta si o provocare pentru dezvoltarea personala. Ei au gandit in doar patru ore o solutie la o problema de business avand la dispozitie informatii din domeniul tehnic si de afaceri si consultanta din partea consultantilor voluntari Raiffeisen Bank. Programul este un instrument extrem de eficient pentru motivarea tinerilor in a gasi solutii inovatoare din punct de vedere tehnologic si antreprenorial, lucru greu de obtinut in modul clasic de invatare. Este si o buna modalitate de incuraja parteneriatul intre comunitatea educationala si de afaceri,” a declarat Lucian Gramescu, Operations Manager Junior Achievement Romania.

Echipele clasate pe primele trei locuri au primit premii in obiecte si carti oferite de Raiffeisen Bank si Junior Achievement Romania.

“Ne bucuram sa fim parteneri in acest proiect care incurajeaza spiritul intreprinzator al tinerilor. Exercitiul pe care l-au facut elevii ne-a demonstrat ca un bagaj de informatii corecte, o idee sustenabila si un plan de afaceri realist pot pune pe picioare o afacere. Mai mult, daca adaugam curaj si creativitate, atribute specifice varstei tinere, sansele de succes sunt foarte mari. Cu alte cuvinte, ceea ce am inteles astazi este ca antreprenoriatul nu are varsta!”, a declarat Bogdana Diaconu, Ofiter Afaceri Publice Raiffeisen Bank.

Echipa castigatoare, formata din 5 elevi de la Liceul International de Informatica, Colegiul National Iulia Hasdeu, Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida, Colegiul National Spiru Haret, Colegiul National Ion Creanga, a propus ca solutie la tema de lucru produse si servicii variate prin care sa apropie banca de tineri. Concluzia generala care a reiesit este aceea ca tinerii se asteapta la o comunicare mai activa din partea bancii, atat in institutiile de invatamant, cat si online, prin retelele sociale.

Foto: raiffeisencomunitati.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...