Lidl a donat 250.000 de euro catre programul national Teach for Romania

Pentru un viitor mai bun_Lidl si Teach for Romania Lidl a directionat cate 1 leu la achizitia fiecarui produs din gama „Back to School” catre Teach for Romania, un program national care sustine dreptul la educatie de calitate pentru copiii din intreaga tara.

Suma totala donata este de 250.000 de euro. Banii vor fi utilizati pentru recrutarea, selectia si pregatirea invatatorilor si profesorilor care asigura educatia copiilor din scolile partenere Teach for Romania.

Produsele din gama „Back to School” participante la campanie au cuprins produse destinate activitatilor scolare ale celor mici, precum instrumente de scris, ghiozdane, caiete sau penare.

Cristina HanganuCampania Back to School e o traditie pentru noi. Anul trecut, in aceeasi perioada, am donat catre Asociatia Little People cate 1 leu pentru fiecare produs din gama de rechizite achizitionat, pentru a raspunde unei probleme sociale acute – sanatatea. Anul acesta, prin campania Back to School, oferim sprijin educatiei, deoarece credem in capacitatea educatorilor de a pregati copii pentru un viitor mai bun, indiferent de mediul din care provin. Pentru ca echipa Teach for Romania faciliteaza schimbari pozitive reale, prin demersuri consistente in comunitati din toata Romania, ne-am dorit sa contribuim si noi la acest demers cu rezultate pe termen lung”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Totodata, pentru ca responsabilitatea fata de mediu a companiei se reflecta si in oferta de la raft, gama „Back to School” include produse cu elemente de lemn provenit din paduri administrate responsabil, 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.