LIDL a donat 270.000 euro catre programul national Teach For Romania

Teach for RomaniaLidl continua sa sustina, cu ajutorul clientilor sai, dreptul la educatie de calitate pentru toti copiii, prin sprijinirea programului national Teach for Romania. Donatia in valoare de 270.000 de euro va contribui la formarea cadrelor didactice care asigura educatia copiilor din scolile aflate in medii defavorizate.

Calitatea educatiei pe care copiii o primesc pana la varsta de 15 ani este determinanta pentru oportunitatile la care au acces mai departe. De aceea, la inceputul acestui an scolar, Lidl impreuna cu clientii sai s-au alaturat misiunii de a creste sansele la educatie si la un viitor mai bun pentru copiii din mediile defavorizate. Astfel, intre 20 august – 2 septembrie, fiecare produs din gama „Din nou la scoala” achizitionat de clientii Lidl a insemnat 1 leu investit in recrutarea, selectia si pregatirea invatatorilor si profesorilor care asigura educatia copiilor din scolile partenere Teach for Romania. Campania s-a concretizat intr-o donatie totala de 270.000 de euro.

Cristina-Hanganu-LidlSuntem recunoscatori clientilor nostri pentru sustinerea acestui program care isi propune sa aduca o schimbare pozitiva, reala in invatamantul romanesc. Parteneriatul cu Teach for Romania este un angajament asumat pe termen lung in sustinerea accesului egal la educatie pentru toti copiii, indiferent de mediul din care provin, asa ca este important sa putem contribui continuu la dezvoltarea profesionala a profesorilor implicati in program. Ne bucuram ca prin campania <Din nou la scoala>, impreuna cu clientii nostri, am putut oferi noi oportunitati in educatie si perspectiva unui viitor mai bun copiilor din medii defavorizate”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Lidl este o companie care actioneaza sustenabil in toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-si indeplini promisiunea cu privire la calitate si, in acelasi timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate si mediu. Compania se implica activ in solutionarea nevoilor din comunitatile din care face parte, concentrandu-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajatii si partenerii de afaceri.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.