Lidl a strans 120.000 de lei pentru fundatia HOSPICE Casa Sperantei

Lidl_magazineIn cadrul campaniei „Zambet de copil”, clientii magazinelor Lidl au donat in urnele aflate la casele de marcat suma totala de 120.000 lei. Aceste fonduri vor asigura mesele copiilor care beneficiaza de ingrijirea paliativa oferita de HOSPICE Casa Sperantei. Dupa estimarile Organizatiei Mondiale a Sanatatii, in Romania exista 150.000 de persoane care au nevoie de ingrijire paliativa, dar numai 6% dintre acestia o primesc. Acest tip de ingrijire este menit sa amelioreze calitatea vietii pacientilor si familiilor acestora, atunci cand se confrunta cu probleme asociate bolilor care le ameninta viata.

Georgiana_Tugearu_PR-Manager_Lidl_Romania„Prin fiecare editie a campaniei Zambet de copil vedem cum oamenii doresc foarte mult sa-si ajute semenii. Clientii si angajatii nostri ne dau mereu o lectie de viata – sprijinul fiecaruia dintre noi conteaza pentru a aduce un plus de bucurie celor aflati in dificultate. Copiii care beneficiaza de ingrijire in cadrul HOSPICE Casa Sperantei au nevoie de ajutorul nostru. Imbunatatirea calitatii vietii acestor pacienti consta si in asigurarea unei alimentatii corecte si bogate”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl Romania.

HOSPICE Casa Sperantei este cea mai mare fundatie medicala din Romania, asigurand gratuit, de 22 ani, servicii de ingrijire paliativa pentru copii si adulti cu boli incurabile in Bucuresti, Brasov, Fagaras si Zarnesti si a fost desemnata ca fiind centru de excelenta pentru Europa de Sud-Est.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.