Lidl a strans 300.000 de lei pentru copiii saraci, prin campania Zambet de copil

Clientii si angajatii Lidl au reusit sa stranga 300.000 de lei in cadrul campaniei “Zambet de copil”, ce s-a desfasurat intre 6 decembrie 2012 si 7 ianuarie 2013. Sumele adunate vor asigura, pe durata unui an scolar, hrana zilnica pentru aproximativ 250 de copii din centrele educationale ale Salvati Copiii din orasele: Bucuresti, Cluj, Constanta, Iasi, Petrila, Resita, Targoviste, Targu Mures si Timisoara. Tot din acesti bani vor beneficia de sprijin si familile din comunitatile defavorizate. Conform Ministerului Muncii, in Romania copiii sunt mai afectati de saracie extrema in comparatie cu populatia generala, cei intre 0 si 14 ani reprezentand peste un sfert din totalul persoanelor afectate de saracie extrema.

“Le multumim atat clientilor, cat si angajatilor care au sustinut financiar aceasta initiativa si care, prin acest gest, au demonstrat ca impreuna pot aduce un zambet pe chipurile copiilor aflati intr-o situatie dificila. Apreciem enorm sprijinul lor si angajamentul fata de compania noastra si de actiunile desfasurate. Vom continua sa sustinem organizatia Salvati Copiii in eforturile acesteia de a promova respectarea drepturilor copiilor, de a asigura accesul la educatie, dar si la hrana zilnica a acestora”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.

Prin aceasta campanie, Lidl Romania in parteneriat cu Salvati Copiii, si-a propus sustinerea combaterii saraciei in randul copiilor. Asta in conditiile in care, conform ultimelor statistici, Romania este tara cu cel mai mare risc de saracie infantila din Uniunea Europeana, cu o rata de 32.9% – conform Eurostat (in 2011).

Campania “Zambet de copil” a debutat in urma cu doi ani, cu proiectul pilot «Participa la miracolul de Craciun» care s-a desfasurat in luna decembrie 2011 in toate magazinele Lidl din Bucuresti si din tara. Anul trecut, campania a reusit sa stranga peste 150.000 de lei, bani care au ajuns la peste 200 de copii din centrele Salvati copii si la 500 de familii, sub forma unor pachete cu alimente si produse igienico-sanitare.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.