Lidl asigura timp trei luni o masa pentru 200 de copii defavorizati

Campania “Zambet de copil”, initiata de Lidl, in parteneriat cu Salvati Copiii, pentru sprijinirea copiilor din comunitati sarace, a strans suma de 150.000 de lei. Astfel, 200 de copii din centrele educationale Salvati Copiii beneficiaza de o masa zilnica timp de 3 luni (in total se vor oferi 13.200 de mese) si 500 de familii vor primi pachete constand in alimente de baza si produse igienico-sanitare de prima necesitate.

“Pentru organizatia Salvati Copiii suportul oferit de toate magazinele Lidl si clientii lor este extrem de important, mai ales pentru aceasta perioada in care criza afecteaza starea de nutritie a multor copii. Multumim clientilor si angajatilor Lidl care, sustinand financiar aceasta initiativa , au aratat ca solidaritatea umana poate aduce zambetul pe chipurile copiilor defavorizati”, a declarat Gabriela Alexandrescu, presedinte executiv Salvati Copiii Romania.

Campania “Zambet de copil” a debutat cu proiectul pilot «Participa la miracolul de Craciun » care s-a desfasurat in luna decembrie 2011 in toate magazinele Lidl din Bucuresti si din tara. Toti clientii Lidl care au donat minim 5 lei au primit o felicitare realizata dupa desenele copiilor din centrele educationale care beneficiaza de o masa zilnica in urma banilor colectati.

“Lidl Romania va continua activitatea de sustinere a organizatiei Salvati Copiii in eforturile acesteia de a promova respectarea drepturile copilului și de asigura accesul la educatie si la hrana zilnica copiilor proveniti din familii defavorizate socio-economic”, spun reprezentanti Lidl.

Prin aceasta campanie, Lidl Romania in parteneriat cu Salvati Copiii si-a propus sustinerea combaterii saraciei in randul copiilor. Conform ultimelor statistici, Romania este tara cu cel mai mare risc de saracie infantila din Uniunea Europeana, cu o rata de 33% – conform Eurostat (2008). UNICEF si Banca Mondiala estimau in anul 2009 ca un numar de peste 350.000 de copii vor trai in conditii de saracie absoluta.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.