Lidl continua campania „Zambet de copil” in beneficiul HOSPICE Casa Sperantei

Zambet de copilPana pe 30 aprilie, la casele de marcat din magazinele Lidl vor fi amplasate urne de donatii pentru colectarea de fonduri, in cadrul campaniei „Zambet de copil”. Banii stransi vor fi directionati catre asigurarea meselor copiilor care beneficiaza de ingrijirea paliativa oferita de HOSPICE Casa Sperantei. Organizatia este cea mai mare fundație medicala din Romania, asigurand gratuit, de 22 ani, servicii de ingrijire paliativa pentru copii si adulti cu boli incurabile in Bucuresti, Brasov, Fagaras si Zarnesti si a fost desemnata ca fiind centru de excelenta pentru Europa de Sud-Est.

Georgiana_Tugearu_PR-Manager_Lidl_RomaniaPrin campaniile sociale pe care le desfasuram vrem sa le aducem copiilor aflati in dificultate zambetul pe buze. Tinerii aflati in ingrijirea HOSPICE Casa Sperantei au nevoie de sprijinul nostru pentru a trece mai usor peste problemele cu care se confrunta. Sumele colectate in urma campaniei „Zambet de Copil” vor fi utilizate pentru asigurarea unei alimentatii corecte si bogate a acestor copii. Suntem convinsi ca mesele oferite de Lidl, alaturi de ingrijirea oferita de HOSPICE Casa Sperantei, vor aduce un plus de bucurie in viata lor”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl Romania.

Dupa estimarile Organizatiei Mondiale a Sanatatii, in Romania exista 150.000 de persoane care au nevoie de ingrijire paliativa, dar numai 6% dintre acestia o primesc. Acest tip de ingrijire este menit sa amelioreze calitatea vietii pacientilor si familiilor acestora, atunci cand se confrunta cu probleme asociate bolilor care le ameninta viata.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.