CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Lidl continua sa sustina dreptul la educatie de calitate pentru toti copiii

Lidl Romania_Din nou la scoalaLidl va sprijini si in acest an programul national Teach for Romania si va contribui la formarea cadrelor didactice care asigura educatia copiilor din scolile defavorizate.

Astfel, la achizitionarea oricarui produs din gama „Din nou la scoala”, in perioada 20 august – 2 septembrie, Lidl va dona cate 1 leu catre organizatie.

Suma obtinuta va contribui si anul acesta la formarea cadrelor didactice care asigura educatia copiilor din scolile defavorizate, cu rezultate slabe, dar cu potential considerabil de dezvoltare.

 

Cristina-Hanganu-LidlCredem ca programul Teach for Romania poate aduce o contributie reala, pe termen lung, mediului educational, mai ales pentru ca am avut ocazia sa vedem schimbarile pe care acesti profesori implicati le-au adus in parcursul scolar si in vietile elevilor. Si, pentru ca schimbarile pe termen lung se pot produce doar prin eforturi sustinute, ne bucuram ca putem sustine si anul acesta, prin campania Din nou la scoala, profesorii pregatiti de Teach for Romania”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Colaborarea cu Teach for Romania este un parteneriat strategic pe termen lung, prin care Lidl se implica in cresterea calitatii programelor educationale si a numarului de elevi care merg la scoala. Si anul trecut, compania a sprijinit financiar organizatia Teach for Romania cu 285.000 euro, suma ce a contribuit la pregatirea cadrelor didactice inscrise in programul national cu acelasi nume. Acestea au predat unui numar de 2116 elevi, in 30 de scoli din comunitati vulnerabile, contribuind astfel la scaderea ratei analfabetismului functional si a abandonului scolar.

Oferta „Din nou la scoala” este disponibila in toate magazinele Lidl din tara, in perioada 20 august – 2 septembrie. Gama include produse destinate activitatilor scolare ale copiilor precum rechizite si ghiozdane, dar si carti de activitati sau jocuri educative. Totodata, oferta cuprinde si diverse articole vestimentare pentru cei mici, de la camasi si jachete, pana la pantaloni, sarafane sau rochii, pentru ca fiecare copil sa fie gata de scoala sau gradinita.

Campania „Inapoi la scoala” este parte integranta a investitiilor in domeniul Societate, care, alaturi de Mediu, Sortiment, Angajati si Parteneri de afaceri, face parte din cele 5 domenii care stau la baza strategiei de CSR a Lidl in Romania. Educatia este una dintre directiile strategice din domeniul Societate, sustinuta de companie prin investitii semnificative in proiecte cu impact real. Astfel, ghidat de motto-ul „Pentru un viitor mai bun”, Lidl contribuie la o schimbare pozitiva in comunitatile din care face parte, prin masuri pe termen lung.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.