Lidl a alocat 70.0000 de euro pentru modernizarea Scolii Gimnaziale din localitatea Bontida din judetul Cluj, locul unde are loc festivalul Electric Castle, la care compania a fost partener strategic. Proiectul de modernizare a inclus dotarea claselor cu mobilier si amenajarea terenului de sport si a curtii institutiei de invatamant.
Astfel, toate clasele in care invata cei aproape 200 de elevi, precum si cancelaria beneficiaza acum de mobilier si dotari noi. In plus, curtea scolii a fost pavata, iar terenul de sport a fost modernizat prin turnarea unei placi de beton si acoperirea suprafetei cu un material special, adecvat pentru orele de educatie fizica. Totodata, incepand cu acest an scolar, terenul de sport a fost echipat cu noi porti de fotbal.
Comuna Bontida ne-a fost gazda buna si primitoare in iulie. Am fost foarte bine primiti aici si am dorit sa ne intoarcem pentru a lasa in urma un semn al aprecierii noastre pentru ospitalitatea cu care am fost intampinati. Modernizarea scolii reprezinta contributia noastra la educatia copiilor din Bontida, educatie ce le va permite sa isi indeplineasca mai usor visele si, de ce nu, sa le creeze un viitor mai bun”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.
Lidl este o companie care actioneaza sustenabil in toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a isi indeplini promisiunea cu privire la calitate si in acelasi timp de a asigura viitorul pentru Lidl si pentru societate. Compania se implica activ in solutionarea nevoilor din comunitatile din care face parte, in cadrul celor 5 piloni centrali: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajatii si partenerii de afaceri.