Lidl Romania a donat 55.000 euro catre Fundatia LEADERS, pentru formarea tinerilor

LIDLLidl Romania a donat 55.000 de euro catre Fundatia LEADERS.

O parte din bani, respectiv 27.500 de euro, au fost colectati de la clientii si angajatii Lidl, care au putut dona in perioada iulie- septembrie in magazinele din intreaga tara pentru a sustine initiativele Fundatiei LEADERS.

Diferenta pana la 55.000 de euro a fost completata de Lidl, pentru sustinerea initiativelor Fundatiei.

Donatia va contribui la organizarea de cursuri practice de formare in leadership, pentru tinerii care doresc sa devina lideri puternici si valorosi si sa isi perfectioneze competentele.

Cristina HanganuCampaniile de donatii la casele de marcat din magazinele noastre sunt parte din demersul de a contribui la constructia unor comunitati puternice si responsabile in toate zonele in care suntem prezenti. Implicarea de care dau dovada atat clientii, cat si angajatii Lidl cu fiecare astfel de campanie este impresionanta si le multumim ca sustin, de fiecare data, cauze care au un impact pozitiv in societate. Faptul ca avem ocazia, cu ajutorul clientilor nostri, sa contribuim si noi, prin proiectele Fundatiei LEADERS,  la formarea unei noi generatii de tineri este inca un pas in promisiunea noastra de a investi intr-un viitor mai bun. Sustinem in continuare dezvoltarea unui cadru educational proactiv si sustenabil in Romania”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

In continuare, Lidl a demarat o noua campanie de strangere de fonduri in perioada octombrie – decembrie 2017, pentru Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei.

Organizatia are ca misiune implicarea tinerilor intr-un proces educativ non-formal de invatare prin actiune, in urma caruia acestia devin actori responsabili in societatea romaneasca. Astfel, tinerii cercetasi isi dezvolta sentimentul de apartenenta la comunitate, a preocuparii fata de ceilalti si invata cum pot avea o contributie activa la schimbarile din societate.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.