Lidl Romania a finantat anul trecut 45 de ONG-uri cu 2 milioane de euro

lidlLidl a finantat cu 2 milioane de euro proiecte implementate anul trecut in 200 de comunitati din Romania. 45 de organizatii non-guvernamentale au beneficiat de sprijinul Lidl, care si-a asumat misiunea de a sustine proiecte de impact in comunitatile in care este prezent. 

Strategia de responsabilitate sociala a companiei urmareste dezvoltarea durabila a societatii prin proiecte cheie, in domenii de impact precum educatia si mediul. Astfel, pe langa campaniile de donatii de la casele de marcat, deja o parte integranta a programelor de CSR, Lidl a organizat in 2017 si doua campanii de cause-related marketing, programul Lidl Community Grant si a dezvoltat o serie de parteneriate pe termen lung. Aceste proiecte au avut peste 60.000 de beneficiari.

Cristina-Hanganu-LidlCu totii suntem responsabili pentru viitorul generatiilor urmatoare, iar daca ne inconjuram de oameni care au, la randul lor, imboldul de a face o schimbare durabila, putem avea un impact real. In actiunile noastre am avut sprijinul multor oameni cu viziune – parteneri, clienti si angajati, carora vrem sa le multumim”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Pentru a contribui la dezvoltarea sistemului educational, Lidl a devenit in anul scolar 2017-2018, partener principal al organizatiei Teach for Romania, contribuind la pregatirea a 35 de cadre didactice, pentru a sustine peste 4.200 de elevi din comunitati dezavantajate. O alta misiune de responsabilitate sociala din domeniul educatiei este dezvoltarea noii generatii de lideri. Astfel, Lidl sustine Academia de Leadership si Management Scolar, in cadrul careia 30 de directori de scoli participa la un program intensiv de dezvoltare a competentelor de management.

Orientat spre dezvoltarea durabila a societatii, Lidl si-a asumat si responsabilitatea fata de mediu. De exemplu, prin campania derulata la casele de marcat, Lidl a sustinut demersurile Greenpeace Romania de a proteja padurile virgine, contribuind la realizarea primului catalog al padurilor virgine din tara. Iar prin sustinerea proiectului „Plantam fapte bune in Romania”, Lidl s-a alaturat initiativei nationale de impadurire. Mai mult, compania a venit in sprijinul proiectului “Padurea cu legume”, un proiect de dezvoltare comunitara prin intermediul unei ferme educationale care aplica principiile agriculturii ecologice.

In seria parteneriatelor pe termen lung se inscrie si cel cu SMURD, prin care au fost achizitionate patru motociclete de interventie urbana pentru judetele Cluj si Constanta, complet dotate pentru a acorda ajutor calificat, in situatii de urgenta.

Printre organizatiile sustinute se mai numara: Asociatia De-a Arhitectura, Asociatia Ecostuff, Asociatia Ecouri Verzi, Asociatia Mioritics, ARDOR, Asociatia Slow Food Turda, EFDEN – Asociatia Solar Decathlon, Asociatia Step by Step, Fundatia Leaders, Fundatia Noi Orizonturi, Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei, World Wide Fund for Nature (WWF), UNICEF.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.