Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Lidl Romania da startul campaniei umanitare “Zambet de copil”

Lidl Romania va desfasura si in acest an campania sociala “Zambet de copil”, prin intermediul careia isi propune sa stranga cat mai multe fonduri pentru a asigura hrana pentru sute de copii defavorizati. Campania se va derula in intervalul 6 decembrie – 7 ianuarie in toate magazinele Lidl din tara. Donatiile se pot face in urnele special amenajate care se afla in dreptul fiecarei case de marcat. Sumele de bani astfel obtinute vor fi oferite Organizatiei Salvati Copiii si vor fi directionate pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii care participa la programele desfasurate in centrele educationale ale organizatiei.

“Succesul campaniei de anul trecut ne-a oferit increderea ca vom reusi sa ajutam impreuna cel putin la fel de multi copii. Ne-am bucurat sa vedem ca exista foarte multi clienti care doresc sa aduca un zambet pe buzele copiilor din centrele organizatiei Salvati Copiii si speram ca anul acesta sa putem oferi mai multe mese copiilor sau de ce nu, sa ajutam un numar mai mare de copii”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.

Campania “Zambet de copil” a debutat anul trecut, in decembrie, cu proiectul “Participa la miracolul de Craciun”. In cadrul acestuia, Lidl a reusit sa stranga, cu ajutorul clientilor si angajatilor companiei, peste 150.000 lei, suma care a ajuns la 200 de copii din centrele educationale Salvati Copiii. Acestia au beneficiat de o masa zilnica timp de 3 luni (in total, au fost oferite 13.200 mese), iar 500 de familii au primit pachete constand in alimente de baza si produse igienico-sanitare de prima necesitate.

Prin campania „Zambet de copil”, Lidl Romania, in parteneriat cu Salvati Copiii, vizeaza combaterea saraciei in randul copiilor. Conform statisticilor, 25,5% dintre copiii romani traiesc deja in saracie. Astfel, tara noastra se afla pe primul loc, cu cel mai mare procentaj al copiilor saraci, urmata fiind de SUA (23,1%), Letonia (18,7%) si Bulgaria (17,8).

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...