Lidl Romania investeste 650000 de euro in proiecte de educatie si mediu

lidlLidl Romania finanteaza cu 650.000 de euro  20 de organizatii non-guvernamentale pentru derularea unor proiecte  cu impact pe termen lung, in domeniul educatiei si mediului. Banii vor fi acordati prin programul „Impreuna cu Lidl pentru un viitor mai bun”, gazduit de platforma Lidl Community Grants.

Printre proiectele selectate in acest an se numara initiative de dezvoltare a abilitatilor elevilor si studentilor (soft skills, gandire critica, public speaking), combaterea risipei alimentare, colectarea selectiva, reciclare si ecologie urbana, precum si demersuri educationale privind protejarea mediului inconjurator.

Organizatiile sustinute prin programul „Impreuna cu Lidl pentru un viitor mai bun” sunt: Asociatia Cartier Aviatiei, Teach for Romania, Federatia Coalitia Natura 2000 Romania, Asociatia Parcul Natural Vacaresti,  Fundatia de Ecologie  “Oasis”, Asociatia Romana de Dezbateri si Oratorie, Federatia VOLUM, Asociatia Solar Decatlon Bucuresti, JCI Cluj, Scoala de Valori, Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei, Fundatia Leaders, Asociatia Montana Carpati, Societatea Ornitologica Romana, Banca pentru Colectarea si Distributia Alimentelor, Fundatia Noi Orizonturi, Asociatia EcoStuff, GAL Berceni, Asociatia MiniMASS, Asociatia S.T.U.P. (Social Trading Urban Place).

Cristina-Hanganu-LidlAtunci cand alegem proiectele in care ne implicam suntem atenti, in primul rand, la domeniile in care putem avea un impact real, pe termen lung. Cateva exemple in acest sens sunt demersurile noastre de a sprijini proiecte care isi propun sa combata risipa alimentara sau sa sustina educatia prin dezvoltarea unor competente complementare celor dobandite in sistem formal, atat pentru elevi, cat si pentru profesori, proiecte derulate in parteneriat cu Banca pentru Colectarea si Distributia Alimentelor, Fundatia Leaders, Ecostuff sau Fundatia Noi Orizonturi”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

De la inceputul acestui an, Lidl Romania este membru United Nations Global Compact. Astfel, cei cinci piloni ai strategiei de CSR a companiei (Mediu, Sortiment de produse, Societate, Angajati si Parteneri) sunt urmariti in respectarea principiilor UN Global Compact si a Obiectivelor de Dezvoltare Durabila (SDGs) ale Natiunilor Unite. 

Lidl Community Grants este un proiect subsumat pilonului Societate, iar prin implicarea multiplilor stakeholderi de la nivelul societatii civile pentru a solutiona probleme ale comunitatilor, platforma este una dintre initiativele prin care Lidl Romania raspunde Obiectivelor de Dezvoltare Durabila (SDGs) ale Natiunilor Unite.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.