Lidl Romania sustine cu donatii organizatiile Greenpeace Romania si Fundatia LEADERS

Lidl_Pentru un viitor mai bunClientii Lidl Romania au donat la casele de marcat 35.000 de euro pentru sustinereea organizatiei Greenpeace Romania.

Fondurile vor contribui la identificarea si protejarea padurilor virgine ale Romaniei, pentru a le oferi sansa viitoarelor generatii de a se bucura de un ecosistem forestier bogat.

In continuare, in perioada iulie – septembrie, clientii si angajatii Lidl pot dona pentru programul Fundatiei LEADERS, dedicat sustinerii tinerilor care doresc sa dobandeasca competente de leadership.

 

Cristina HanganuNe bucuram ca, alaturi de Greenpeace Romania, luam parte in mod activ la demersurile de protejare a padurilor virgine din tara. Este un mod prin care contribuim si noi la acest demers extrem de important pentru viitor: generatia noastra sa lase mostenire un numar de ecosisteme neafectate semnificativ de interventia omului. Si pentru ca un viitor sustenabil este parte din ADN-ul nostru, urmatoarea campanie de la casele de marcat este directionata catre proiectele dezvoltate de Fundatia LEADERS, axate pe educatie”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Noua campanie de donatii de la casele de marcat din magazinele Lidl Romania are loc in perioada iulie – septembrie si este dedicata sustinerii Fundatiei LEADERS. Asociatia are ca principal obiectiv formarea si sprijinirea tinerilor pentru a deveni lideri responsabili, vizionari si curajosi, prin programe practice si aplicate pentru fiecare nivel de dezvoltare. Astfel, participantii au parte de o experienta personalizata alaturi de traineri specializati si lideri din diverse domenii, care le monitorizeaza parcursul pe termen lung. Dupa finalizarea cursurilor de dezvoltare personala, tinerii lideri devin parte a unei comunitati de absolventi in care au acces la resurse, mentorat si sprijin constant.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.