Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Lidl România va ambala produsele din carne într-o caserolă inovatoare

Ilustrare comunicat de presa_1Lidl România va ambala produsele din carne proaspătă de la furnizorii români într-o caserolă inovatoare, ce folosește semnificativ mai puțin plastic și are capacitatea de a fi reciclată în proporție maximă. Noile tipuri de caserole vor fi introduse, treptat, și vor fi folosite pentru ambalarea întregului sortiment de produse din carne de la furnizori locali, constând în peste 90 de articole (carne de pui, curcan, vită, oaie și porc). Față de soluțiile folosite anterior, în funcție de dimensiunea caserolei, procentajul cu care se reduce consumul de plastic pentru ambalarea fiecărui articol variază de la 17% la 40%. Acest demers local se înscrie în REset Plastic, strategia internațională a Grupului Schwarz în domeniul plasticului.

Până în 2025, Lidl își propune ca toate ambalajele utilizate pentru produsele marcă proprie să fie reciclabile în proporție maximă posibilă, dar și să reducă cu 20% cantitatea de plastic utilizată în ambalajele produselor marcă proprie. Pentru a atinge aceste obiective, unul dintre demersurile Lidl România este optimizarea ambalajelor folosite pentru carnea ce provine de la furnizorii locali.

Toate produsele din carne de la furnizorii români sunt vizate de această modificare de ambalaj, incluzând aici peste 90 de articole, atât din sortimentul permanent, cât și din promoțiile de tip in-and-out. Noile caserole contribuie la obiectivul Lidl de a reduce consumul de plastic – în funcție de dimensiunea caserolei, procentajul cu care se reduce consumul de plastic pentru ambalarea fiecărui articol variază de la 17% la 40%, față de soluțiile folosite anterior. În plus, noile caserole au capacitatea de a fi reciclate în proporție maximă și pot fi colectate împreună cu deșeurile din plastic.

Caserolele beneficiază de un design inovator, cu folie de tip Easy Open, pentru o desigilare facilă și ambalează produsele din interior în atmosferă protejată, tehnologie ce extinde durata de valabilitate a alimentelor. Mai mult decât atât, caserolele integrează o serie de alveole sub formă de fagure, ce colectează lichidul din carne și o serie de proeminențe cilindrice, care împiedică contactul direct al produsului cu lichidul, contribuind la păstrarea unei culori uniforme a cărnii și păstrarea proprietăților acesteia pentru un timp mai îndelungat. De aceea, Lidl România renunță complet la utilizarea absorbantului în ambalajul produselor din carne de pui și curcan de la furnizorii locali, odată cu introducerea noului tip de caserolă. Pentru produsele din carne roșie (vită, oaie și porc), care conțin o cantitate mai mare de lichid, compania înlocuiește absorbantul clasic cu un nou tip de absorbant celulozic, care are capacitatea de a fi reciclat.

Aceste demersuri ale Lidl România se înscriu în strategia REset Plastic a Grupului Schwarz, pentru a susține viziunea „Mai puțin plastic – închiderea buclei”. Prin REset Plastic, Grupul Schwarz a dezvoltat o strategie integrată, ce cuprinde cinci zone de acțiune – de la reducerea cantității de plastic din ambalaje și regândirea design-ului acestora, la reciclare și eliminarea completă a acestui material, până la inovare și educare în domeniu. Mai multe informații sunt disponibile pe www.reset-plastic.com.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...