Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR EVENIMENTE

Lidl si Kaufland doneaza 100.000 de recoltoare necesare realizarii testelor de diagnosticare

kauflnadLidl si Kaufland doneaza 100.000 bucati recoltoare pentru exudat nazal si faringian/ mediu transport viral necesare pentru realizarea testelor de diagnostic molecular (Real Time PCR), o prima transa fiind deja livrata.

Salutam gestul companiilor private de a ni se alatura in aceasta perioada cand este nevoie de toate resursele materiale si umane pentru limitarea raspandirii noului coronavirus”, a declarat Victor Costache, ministrul Sanatatii.

Primele 30.000 de recoltoare se afla in prezent in depozitele Unifarm SA si urmeaza sa fie distribuite directiilor de sanatate publica din teritoriu si Bucuresti.

„Conform dispozitiilor ministrului Sanatatii, un numar de 25.000 dintre exudatele primite vor fi distribuite la directiile de sanatate publica pentru utilizarea in anchetele epidemiologice demarate, alte 5000 vor ramane la Unifarm SA ca stoc strategic”, a declarat Adrian Ionel, director UNIFARM SA.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...