Lidl sprijina demersurile impotriva risipei de hrana cu 40.000 euro

Clientii si angajatii Lidl s-au implicat in sustinerea Asociatiei MaiMultVerde si au strans in urnele de donatii din magazine 20.000 euro.

Compania a suplimentat contributia pana la 40.000 euro pentru a sprijini proiectele de reducere a risipei alimentare ale asociatiei.

Proiectul „Romania impotriva risipei de hrana” este o initiativa a Asociatiei MaiMultVerde pentru atragerea atentiei asupra risipei alimentare, prin informarea romanilor cu privire la efectele acesteia si metodele de prevenire.

Cristina-Hanganu-LidlLe multumim clientilor si angajatilor pentru ca ne sunt alaturi de fiecare data si cred in misiunile organizatiilor pe care le sustinem. Diminuarea risipei alimentare este o preocupare constanta pentru noi. Dincolo de sustinerea financiara a organizatiilor non-guvernamentale care au proiecte in acest domeniu, cautam activ solutii proprii pentru combaterea acesteia, prin optimizarile zilnice pe care le facem la nivel de stocuri, colaborarea cu ferme care preiau cantitatile de legume si fructe care ies din vanzare si prin donarea de produse alimentare catre Banca de Alimente,” a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Printre activitatile pe care le va implementa Asociatia MaiMultVerde se numara actualizarea platformei www.foodwaste.ro, cu informatii relevante pentru public despre metodele de prevenire a risipei de alimente, accesibile tuturor consumatorilor. Totodata, site-ul va beneficia si de o sectiune speciala, dedicata organizatiilor cu capacitati de preluare si distribuire a alimentelor aflate in apropierea datei de expirare. Aceasta sectiune urmeaza a fi documentata, editata si promovata catre producatori, comercianti si unitati HoReCa, pentru a sti unde si cui pot dona alimente.

Pe langa acestea, proiectul sustine si organizarea caravanei „Romania impotriva risipei de hrana”, care va continua seria de activitati educative care sa creasca gradul de informare si implicare a societatii civile in domeniul reducerii risipei de hrana din Romania. In cadrul caravanei, vor fi prezentate filme documentare (Taste the Waste, Risipa de hrana in Romania) si animatii de tipul „Stiati ca..” in institutii de invatamant, la targuri si festivaluri din tara.

Prin acest program, organizatiile neguvernamentale din domeniul asistentei sociale si protectiei mediului vor putea dezvolta resurse de preluare si distribuire a alimentelor catre categorii defavorizate de persoane. Totodata, sunt vizati si operatorii economici din sectorul agro-alimentar, care vor fi informati in legatura cu capacitatile existente de preluare a alimentelor aflate in apropierea datei de expirare.

Lidl continua campaniile de donatii prin intermediul urnelor de la casele de marcat. In  in perioada iulie – septembrie vor fi stranse fonduri pentru sustinerea Centrului Gifted Education. Misiunea centrului este de a descoperi si de a dezvolta potentialul copiilor supradotati.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.