Lidl sprijina educatia copiilor saraci, prin noua editie a campaniei Zambet de copil

Campania Lidl - Zambet de copilLidl sprijina educatia copiilor saraci, beneficiari ai programului Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo, prin intermediul unei noi editii a campaniei sociale „Zambet de copil”. Astfel, pana pe 31 august, clientii care isi fac cumparaturile in magazinele Lidl au ocazia sa ofere celor mai saraci copii din Romania sansa la educatie si la un start mai bun in viata. Fondurile stranse prin intermediul urnelor de donatii de la casele de marcat vor fi directionate catre sprijinirea a 150 copii dezavantajati Fiecare_Copil_In_Gradinita_Asociatia_Ovidiu_Rodin Sibiu, beneficiari ai programului Fiecare Copil in Gradinita.

Georgiana_Tugearu_PR-Manager_Lidl_Romania„Sprijinirea educatiei copiilor este una dintre preocuparile fundamentale din cadrul programului de responsabilitate sociala Lidl. Fiecare om are dreptul la educatie, iar copiii saraci au nevoie de sprijinul nostru pentru a-si dezvolta capacitatile intelectuale inca din primii cinci ani de viata, oferindu-le sansa sa mearga la gradinita. Ca de fiecare data, angajatii si clientii nostri se vor implica in aceasta initiativa, oferindu-le copiilor saraci un start mai bun in viata”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl Romania.

Asociatia OvidiuRo sprijina 1.500 de copii dezavantajati din 25 de comunitati sa mearga zilnic la gradinita, oferindu-le parintilor tichete sociale de 50 de lei pe luna. Programul a crescut prezenta zilnica a copiilor la gradinita de la mai putin de 40% la peste 80%.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.