Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Lidl susține Educația Timpurie pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor

LidlCu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională a lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”.

Campania face parte dintr-un amplu proiect de promovare a Dezvoltării Copilăriei Timpurii, de conștientizare a importanței primelor 1000 de zile din viața fiecărui copil și de asigurare a accesului echitabil și incluziv la servicii și resurse pentru Educația Timpurie.

Conceptul de Educaţie Timpurie face referire la educaţia oferită copilului de la naştere și până la intrarea acestuia în şcoală. Cea mai importantă perioadă pentru dezvoltarea creierului o reprezintă primele 1000 de zile de viață, când se formează 80% din legăturile neuronale. În plus, cei 6-7 ani dinaintea începerii școlii constituie o etapă de pregătire pentru intrarea copilului în învăţământul obligatoriu, prin formarea capacităţii de a învăţa. Studiile arată că Educația Timpurie facilitează progresul individual al copiilor, deprinderile și cunoștințele dobândite devreme favorizând dezvoltarea lor ulterioară.

În cadrul campaniei „Educația Timpurie este iubire!”, a fost lansata        platforma online educatietimpurie.net, o sursă de informare complexă și gratuită, unde publicul larg poate aprofunda conceptele de Dezvoltare a Copilăriei Timpurii și Educație Timpurie. Site-ul este o resursă utilă pentru părinți care, în calitate de primi educatori ai copilului, sunt încurajați să folosească fiecare context și experiență ca oportunități pentru stimularea dezvoltării psiho-emoționale și intelectuale a copilului. De asemenea, platforma prezintă serviciile alternative ce pot fi implementate de comunitățile locale pentru a oferi copiilor și familiilor un mediu favorabil dezvoltării, și, în plus, oferă acces la interacțiunea cu profesioniștii din educație. 

Pentru a sprijini în continuare dezvoltarea Educației Timpurii în România, Lidl desfășoară până pe 30 iunie 2021 o campanie de donații la casele de marcat din magazinele sale din toată țara. Fondurile ce vor fi colectate cu sprijinul clienților vor fi direcționate către Centrul Step by Step pentru realizarea și distribuirea de resurse educaționale pentru părinți, pregătirea profesioniștilor din domeniul Educației Timpurii și promovare conceptului și măsurilor pentru susținerea Dezvoltării Copilăriei Timpurii.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...