Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Lidl va colecta la casele de marcat din magazine fonduri pentru SMURD

Lidl_magazineSub sloganul „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, urnele de donatii de la casele de marcat din magazinele Lidl vor colecta fonduri pentru Fundatia pentru SMURD. Angajatii si clientii Lidl continua sa ofere zambete, demonstrand ca sprijinul fiecaruia conteaza pentru a face o schimbare in bine in comunitate. Sustinerea Fundatiei pentru SMURD este o initiativa care urmareste sa contribuie la dezvoltarea sistemului integrat medical si tehnic de urgenta si prim ajutor pentru imbunatatirea calitatii vietii persoanelor care locuiesc si muncesc in Romania.

Georgiana_Tugearu_PR-Manager_Lidl_Romania„Dorim sa sprijinim activitatea SMURD, a celor care zi de zi salveaza vieti. Acestia merita toata sustinerea noastra pentru a continua sa fie mereu la locul potrivit, in momentul potrivit, si sa ofere ajutor neconditionat pentru cei aflati la nevoie. Noua campanie de donatie la casele de marcat se va desfasura timp de sase luni in magazinele Lidl din toata tara. Incurajam atat angajatii, cat si clientii nostri sa se implice, asa cum au facut-o si pana acum, si sa doneze pentru SMURD”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl.

In prezent, pompierii SMURD intervin in toate cele 41 de judete ale tarii, iar echipamentele folosite pentru oferirea primului ajutor si a ingrijirii medicale sunt ultramoderne. Contributia fiecaruia este esentiala pentru a continua modernizarea si dezvoltarea sistemului integrat medical. Prin sprijinirea SMURD ajutam la salvarea a sute de vieti si la recapatarea zambetelor celor care au scapat cu bine din situatii critice.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...