L’Oréal a fost recunoscută de Institutul Ethisphere, un lider global în definirea și promovarea standardelor de practici etice în afaceri, ca fiind una dintre cele mai etice companii din lume în 2023, pentru a 14-a oară.
În 2023, au fost recunoscute 135 de companii, din 19 țări și 48 de industrii.
Bazat pe setul de date Ethics Quotient®, procesul de evaluare a celor mai etice companii din lume include peste 200 de întrebări privind cultura, practicile sociale și de mediu, activitățile de etică și conformitate, guvernanța, diversitatea și inițiativele care susțin un lanț valoric puternic.
Procesul servește ca un cadru operațional pentru a capta și codifica practicile de vârf ale organizațiilor din toate industriile și din întreaga lume.
“Faptul că am fost numiți una dintre cele mai etice companii din lume timp de paisprezece ani consecutivi reflectă dedicarea noastră de a căuta în permanență să ne îmbunătățim și angajamentul nostru continuu de a ne comporta cu integritate în interacțiunile cu partenerii și cu consumatorii noștri. Ne angajăm să oferim soluții inovatoare și sustenabile pentru a aborda provocările de mediu; să ne păstrăm angajații și comunitatea în care activăm în siguranță, să sprijinim cauze importante și, mai presus de toate, să ne desfăşurăm activitatea într-o manieră transparentă, la standarde etice ridicate„, a declarat Vanya Panayotova, General Manager L’Oréal România & Adria-Balkans.
În 2000, L’Oréal a fost una dintre primele companii din Franța care a adoptat propriul Cod de Etică și care a desemnat, în 2007, un Chief Ethics Officer. Principiile etice – Integritate, Respect, Curaj, Transparență îi servesc companiei drept busolă pentru a acționa etic în fiecare zi.
Pentru a răspunde tuturor întrebărilor referitoare la problemele etice care pot apărea în relațiile cu clienții, consumatorii, furnizorii, despre cum să fii exemplar atunci când vine vorba de etică sau ce trebuie făcut atunci când observăm un comportament care nu respectă cele 4 principii etice, L’Oréal organizează anual Ziua Eticii, când angajații din toată lumea pot vorbi online cu CEO-ul L’Oréal, precum și cu Directorul General local despre etică.