L’Oreal Romania invita studentii sa isi transforme ideile inovatoare in realitate

loreal-brandsL’Oreal Romania a dat startul celei de-a patra editii a Brandstorm, una dintre cel mai mari competitii pentru studenti la nivel mondial si ii invita pe acestia sa isi transforme ideile inovatoare in realitate.  Cu peste 95.000 de participanti din peste 58 de tari in 25 de ani si un premiu final de 10.000 de euro, Brandstorm este o competitie ce se adreseaza studentilor din orice universitate, an sau profil si le permite sa mearga un pas mai departe si sa experimenteze viata unui angajat L’Oréal. In 2017 Brandstorm devine incubator de inovare pentru talente si proiecte.

jean-claude-le-grand-lorealInovatia a fost intotdeauna unul dintre pilonii strategici ai L’Oreal, alaturi de branduri si talente. Pentru a depasi noile provocari cu care se confrunta si pentru a atrage cele mai bune talente, L’Oréal reinventeaza competitia dedicata studentilor, Brandstorm. Am vrea sa deschidem Brandstorm si mai mult, in special catre profilurile de inginerie si tehnologie, care sunt foarte importante pentru o companie dedicata inovarii”, a declarat Jean-Claude Le Grand, Director de Dezvoltare Internationala a Resurselor Umane si Diversitate Corporate in cadrul L’Oréal.

Pana pe 9 ianuarie, studentii romani trebuie sa formeze echipe si sa se inscrie pe www.brandstorm.loreal.com pentru una dintre cele doua provocari: o competitie de brand, adresata studentilor din facultati cu profile de business si o competitie tehnica, pentru ingineri si profiluri tehnice. Un premiu suplimentar- Trofeul CSR- va fi acordat pentru echipa care propune ideea cu cel mai sustenabil impact.

Misiunea participantilor este de a prezenta inovatii  care “vor revolutiona ritualul de ingrijire al barbatilor”, pentru brandul L’Oréal Paris Men Expert. Participantii vor avea acces la resurse educationale dedicate deavoltarii lor personale si abilitatilor profesionale si indrumare in dezvoltarea ideilor lor care raspund provocarii din competitie.

magdalena-cring-director-de-resurse-umane-loreal-rmaniaSuntem foarte mandri de tinerii pe care i-am intanit pe parcursul celor trei editii anterioare ale Brandstorm desfasurate in Romania. Sunt tineri talentati, motivati, care vor sa vada impactul ideilor lor in viata de zi cu zi a oamenilor, pe o scara larga. Tocmai despre asta este vorba in Brandstorm! Un incubator de inovatii care le permite studentilor sa isi exprime si sa isi implementeze ideile revolutionare. Iar pentru noi este o ocazie sa intram in contact cu cele mai bune talente si proaspete minti”, a declarat Magdalena Cring, Director de Resurse Umane L’Oreal Rmania.

Brandstorm are o etapa nationala, in cadrul careia cate o echipa pentru fiecare dintre cele doua competitii se va califica in etapa regionala (Sud-estul Europei), ulterior in marea finala de la Paris.

L’Oreal introduce un mod cu totul nou de selectie, complet opus prezentarii clasice in fata juriului. Pe 15 iunie 2017 L’Oreal va gazdui primul sau Targ de Inovare la Paris, unde studentii finalisti ai etapelor regionale vor deveni expozanti. Bazat pe modelul targurilor tehnologice, tinerii inovatori au posibilitatea de a isi promova proiectele si de a convinge juriul compus din experti ai brand-ului, directori L’Oréal, si jurnalisti de specialitate, in timp ce acestia se deplaseaza de la un stand la altul in cadrul targului. Acest nou concept ar putea creste numarul de participanti de la 15.000 in 2016 la 20.000 de studenti in 2017.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.