L’Oréal: Trei studenti romani vor sa aduca inteligenta artificiala in industria cosmetica pentru barbati

l oreal castigatori brandstormTrei studenti romani vor sa revolutioneze ritualul de ingrijire al barbatilor cu o aplicatie ce foloseste inteligenta artificiala. Martina Orlea, Vlad Nicoara si Sergiu Ropota, studenti in anul I si II la Facultatea de Relatii Economice Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, vor reprezenta Romania la Finala Internationala a Competitiei Brandstorm, organizata de L’Oréal la Paris. Echipa formata din cei trei, intitulata Digistorm, este una dintre cele 6 care au fost selectate in etapa regionala pe Europa de Sud Est, dintr-un total de 11 tari participante, pentru a-si prezenta ideea inovatoare in fata juriului international format din executivi L’Oréal.

Brandstorm, una dintre cel mai mari competitii pentru studenti la nivel mondial si un incubator de inovare pentru talente si proiecte, si-a provocat concurentii anul acesta sa revolutioneze ritualul de ingrijire al barbatilor, dezvoltand o solutie potrivita brandului L’Oréal Paris Men Expert.  Martina, Vlad si Sergiu au creat-o pe “Lori”, o aplicatie care are rolul unui asistent personal de ingrijire si ajuta consumatorii barbati sa aleaga cele mai potrivite produse in functie de nevoile lor specifice.

Cu peste 95.000 de participanti din peste 58 de tari in 25 de ani, Brandstorm este o competitie ce se adreseaza studentilor din orice universitate, an sau profil si le permite sa mearga un pas mai departe si sa experimenteze viata unui angajat L’Oréal, raspunzand unei provocari lansate de unul dintre brandurile companiei. Din 2017, Brandstorm presupune o competitie de brand, adresata studentilor din facultati cu profile de business si o competitie tehnica, pentru ingineri si profiluri tehnice. Un premiu suplimentar- Trofeul CSR- va fi acordat pentru echipa care vine cu ideea cu cel mai sustenabil impact.

Deoarece competitia este strans legata de inovatie, anul acesta, L’Oréal a schimbat modul in care proiectele studentilor participanti sunt jurizate. Tocmai de aceea Finala Internationala de la Paris ce va avea avea loc in data de 15 Iunie 2017 va fi organizata sub forma unui targ de inovatie, unde finalistii vor deveni expozanti.

Premiile pentru care studentii din intreaga lume vor concura sunt de cate 10.000 euro pentru competitia de brand si cea tehnica si 5000 euro premiul CSR, pentru cea mai sustenabila idee.

De asemenea, echipa castigatoare are sansa sa isi vada ideea implementata de catre companie.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.