Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Magazinele Kaufland – certificate in privinta măsurilor de siguranță împotriva răspândirii Covid-19

Kaufland_benzi distanta de sigurantaKaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19

Intreaga rețea de 135 de magazine și două depozite Kaufland România a primit certificarea ce confirmă că toate măsurile de siguranță  împotriva răspândirii Covid-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale, la ora actuală.

Certificatul atestă că magazinele Kaufland România sunt oficial ,,locații de încredere”.

Standardul internațional de siguranță DEKRA pentru măsuri de prevenire a răspândirii Covid-19 este acordat în urma unui proces de audit și control, realizat pe parcursul a 45 de zile, la nivel național, de un organism de certificare independent și imparțial.

Auditul spațiilor este realizat fizic, în urma deplasării pe teren a unei echipe de auditori pentru controlul fiecărui magazin și depozit. O serie de 134 de criterii au fost verificate de inspectori pentru acordarea standardului.

Standardul DEKRA confirmă implementarea tuturor măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 pe întregul spațiu de desfășurare al activității Kaufland România, inclusiv în etapele de recepție a mărfii, controlul furnizorilor și la intrarea în unitate, precum și în serviciile de igienă, sanitație și întreținere, precum și de instruire a personalului și de informare a clienților.

Valer Hancas_Kaufland Romania_,,Certificarea DEKRA vine să susțină toate eforturile depuse de Kaufland România încă de la începutul declanșării pandemiei, pentru a oferi dovada unor spații sigure de cumpărături, atât pentru clienți, cât și pentru angajați, cu respectarea strictă a tuturor reglementărilor legale în vigoare”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs, Kaufland România.

De la declanșarea pandemiei și până în prezent, Kaufland România a investit peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale (magazine, depozite, sedii), cu cea mai mare responsabilitate.

Printre măsurile luate numai în magazine se numără:

  • montarea porților de termometrizare la intrare, cu sistem de detectare automată a temperaturii, fără contact direct;
  • dotarea spațiilor cu dispensere automate fără atingere, cu gel și șervețele dezinfectante pentru clienți și angajați;
  • instalarea geamurilor de plexiglas la case;
  • asigurarea echipamentelor suplimentare de protecție de unică folosință pentru angajați;
  • sporirea frecvenței igienizărilor;
  • amplasarea elementelor de signalistică de prevenție în toate spațiile;
  • asigurarea informării corecte și complete prin sesiuni de instructaj periodic și înființarea unei linii telefonice speciale pentru angajați.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...