Magazinul IKEA va dona aproape 50000 de euro stransi prin campania “Jucariilor de plus”

Magazinul_IKEA_Bucuresti_2013Din Magazinul IKEA din Bucuresti au fost cumparate 49.453 de jucarii (din care 1.862 carti de povesti) pe toata durata Campaniei Jucariilor de Plus (noiembrie 2014-ianuarie 2015). Acestea se vor transforma in visuri implinite pentru copiii vulnerabili. Pentru fiecare jucarie de plus sau carte de povesti cumparate, Campania Jucariilor de Plus_1IKEA Foundation va dona cate 1 euro pentru proiecte educationale realizate de UNICEF si Salvati Copiii.

Gabriela Alexandrescu-Salvati Copiii„Colaborarea dintre Salvati Copiii România si IKEA Foundation le-a oferit copiilor vulnerabili din diferite zone ale tarii posibilitatea de a avea un viitor mai bun prin programul Sanse egale pentru toti copiii intr-o societate fara discriminare, inceput in 2012. Le multumim clientilor si angajatilor IKEA pentru implicarea din fiecare an in Campania Jucariilor de Plus” a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv al Salvati Copiii Romania.

La nivel mondial, clientii si angajatii IKEA au strans 10,1 milioane de euro prin Campania anuala a Jucariilor de Plus, iar IKEA Foundation va dona aceasta suma catre UNICEF si Salvati Copiii pentru proiecte de educatie care se vor desfasura in 18 tari. Cu ajutorul donatiei de anul acesta, Salvati Copiii va sprijini educatia pentru copiii din grupurile marginalizate din Asia si Europa de Est. Fondurile donate catre UNICEF vor fi folosite pentru pentru initiativa „Scoli pentru Africa” in opt tari si pentru initiativa „Scoli pentru Asia” in China.

De la inceputul campaniei, in 2003, IKEA Foundation a donat 77 de milioane de euro care au contribuit la imbunatatirea oportunitatilor de educatie pentru mai mult de 11 milioane de copii din 46 de tari. Proiectele finantate au ca scop formarea profesorilor, imbunatatirea sistemelor de protectie a copilului, furnizarea de materiale didactice si cresterea ratei de scolarizare in cele mai sarace comunitati din lume.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.