McDonald’s anunta inovatii in meniuri si acces la informatiile nutritionale

In timpul Jocurilor Olimpice de la Londra,  McDonald’s a dat publicitatii informatii referitoare la progresele semnificative realizate in diversificarea meniurilor, accesul la informatiile nutritionale si imbunatatirea starii de sanatate a copiilor. In acest sens, au fost  prezentat o serie de actiuni care reflecta angajamentul McDonald’s de a se adapta nevoilor si schimbarilor din stilul de viata al clientilor sai. Astfel, cele patru restaurante McDonald’s de la Jocurile Olimpice vor servi cele mai diversificate meniuri din toate timpurile, oferind clientilor o varietate de optiuni, adaptate pentru toate gusturile si nevoile nutritionale.

Pentru prima data in cadrul Jocurilor Olimpice, McDonald’s ofera meniuri Happy Meal la care consumatorii pot opta pentru fructe, legume sau produse lactate cu continut scazut de grasimi. Aceasta oferta arata popularitatea crescanda in intreaga lume a meniurilor Happy Meal, in conditiile in care 95% din restaurantele de pe intregul glob ofera pentru Happy Meal o gama variata de optiuni, cum ar fi kiwi pe bat, felii de morcov sau de mar, cupe de porumb sau lapte degresat.

„Folosim acoperirea noastra globala pentru a transmite mesaje pozitive intr-un mod care sa fie atat amuzant, cat si relevant pentru consumatori si suntem increzatori ca putem juca un rol important in abordarea subiectelor legate de sanatatea copiilor. McDonald’s are abilitatea unica de a incuraja copiii sa isi creeze o rutina in a consuma fructe si legume, intr-un mod care este distractiv pentru ei si convenabil pentru parintii lor ”, a declarat Don Thompson, Presedinte si CEO McDonald’s.

Din dorinta de a ajuta clientii sa ia decizii de consum informate, a fost introdus pentru prima data pe ambalajele produselor McDonald’s un nou cod QR, care poate fi deja utilizat in cadrul restaurantelor de la Jocurile Olimpice. Pana la sfarsitul anului 2013, acest cod va putea fi folosit in majoritatea restaurantelor McDonald’s din lume. Acest cod QR le da posibilitatea consumatorilor de a-si utiliza pe loc telefoanele mobile pentru a obtine informatii nutritionale referitoare la produsele McDonald’s.

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.