McDonald’s Romania a dat startul campaniei „Mi-e pofta sa fac bine!”

McDonald’s Romania a dat startul campaniei nationale de strangere de fonduri „Mi-e pofta sa fac bine!”, prin care se ofera sprijin copiilor aflati in dificultate. Campania isi propune sa stranga fondurile necesare pentru a dota Spitalul Grigore Alexandrescu din Bucuresti cu un computer tomograf nou. Campania se va desfasura in perioada 19 – 25 noiembrie, insa proiectul de strangere de fonduri se va intinde pe parcusul urmatoarelor 12 luni. In tot acest timp, Mc Donalds va dona un leu din valoarea fiecarui BigMac sau McChicken (sandvis sau meniu) Fundatiei Ronald McDonald pentru imbunatatirea serviciilor de diagnostic si tratament din spitalul Gr. Alexandrescu. Campania a fost realizata de Agentia de publicitate Leo Burnett&Target.

„Propunerea celor de la Leo Burnett&Target s-a apropiat cel mai mult de viziunea si cerintele noastre. Le multumim pentru faptul ca ne sunt alaturi in incercarea de a aduce consumatorilor nostri dorinta de implicare si de a face bine. Totodata, strategia abordata reflecta dedicarea echipei McDonald’s in programul anual McHappy Day”, a precizat Daniel Boaje, Director General McDonald’s Romania.

McHappy Day este evenimentul principal prin care proiectele Fundatiei Ronald McDonald sunt sustinute de angajatii si consumatorii McDonald’s, partenerii companiei, alaturi de numeroase persoane publice. Prin obiectivul propus, McDonald’s Romania doreste sa imbunatateasca conditiile de tratament si sa ofere, in cadrul spitalului, servicii medicale performante.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.