Mega Image a sustinut angajamentul grupului in directia sustenabilitatii

Mega_imageIn 2015, Mega Image Romania a sustinut puternic, la nivel local, angajamentul grupului in directia sustenabilitatii, se arata in Raportul de Sustenabilitate pe anul 2015 al Grupului Delhaize. Astfel, au fost facute progrese semnificative, de la aducerea in magazine a produselor locale, proaspete, pana la lansarea unor noi magazine sub brandul Gusturi Romanesti. Mai mult, Mega Image a atins obiectivul de 80% reciclare a ambalajelor secundare ale produselor marca proprie. Totodata, in intervalul octombrie-noiembrie 2015, toti angajatii Mega Image au avut ocazia sa vizioneze un material video de training pe tema diversitatii de varsta. Training-ul online Mega TV – Diversitatea de varsta pentru toti angajatii – a pornit de la partiMega Image Raport de Sustenabilitatecularitatile fiecarei generatii, iar concluzia finala a fost ca echipele inter-generationale sunt cele mai eficiente si aduc plus-valoare companiei.

Raportul anual evidentiaza performanta noastra solida pe anul 2015 si subliniaza angajamentul continuu pe care il avem fata de clienti, asigurandu-ne ca acestia raman in centrul a tot ceea ce facem”, a declarat Frans Muller, Presedinte si Director Executiv al Grupului Delhaize.

In ceea ce priveste marcile proprii sustenabile, Mega Image Romania s-a aliniat obiectivelor ambitioase la nivel de grup. Astfel, a inceput procesul de dezvoltare a marcilor proprii sustenabile: in anul 2015, a avut loc deschiderea magazinului Gusturi Romanesti, unde se gasesc doar produse din aceasta gama, ce include produse fabricate pe baza unor metode si retete traditionale. Primul magazin Gusturi Romanesti a fost lansat in aprilie 2015, fiind primul magazin de produse exclusiv marca proprie din Romania. Gusturi Romanesti aduce clientilor Mega Image produse traditionale romanesti, care amintesc de gusturile de odinioara. De asemenea, anul trecut, a avut loc si extinderea categoriei de produse naturale, functionale si pentru diete speciale sub umbrela Equilibrium, in 5 magazine.

Zero Deseuri: Mega Image s-a implicat mereu in reciclare, iar in 2015 a a atins obiectivul de 80% reciclare a ambalajelor secundare ale produselor. De asemenea, 124 tone de produse au fost  donate catre asociatii de animale, iar peste 80% din magazinele Mega Image au oferit, ca sponsorizare, produse alimentare catre ONG-urile care au in grija animalele fara stapan.

Eficienta energetica: In anul 2012, Mega Image a facut primul pas in utilizarea energiei verzi in magazine, fiind in acel moment primul lant de supermarket-uri din Romania care a investit in aceasta directie. Obiectivul de a creste la maximum procentul de energie verde utilizat a fost atins in doi ani, iar angajamentul de a investi permanent in dezvoltarea sustenabila a fost sustinut in fiecare an. In aceeasi directie de eficienta energetica, 71 dintre magazinele deschise in 2015 au fost dotate cu sisteme de iluminare LED. In cadrul eforturilor de reducere a amprentei de carbon, Mega Image se concentreaza pe reducerea consumului de energie electrica in magazine si in depozitul central.

Raportul de Sustenabilitate pe anul 2015 al Grupului Delhaize, indica o evolutie pozitiva in directia “Supergood”, care reprezinta ambitia grupului de a fi un lider in domeniul sustenabilitatii in toate pietele locale pana in 2020. Raportul include cele mai importante directii ale planului strategic, alaturi de realizarile obtinute de fiecare companie din grup fata de ambitia de a deveni „Supergood” in urmatorii 10 ani. Sase studii de caz ilustreaza proiectele specifice si realizarile grupului in toate cele 7 tari de functionare.

Pentru a citi intregul Raport, click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.